خبر فوری
شناسه خبر: 47931

مدیرعامل گروه کشاورزی دکتر آل‌بوعلی در هفتمین نمایشگاه آیفارم:

بستر کشت مناسب را برای کشاورزی ایران فراهم کرده‌ایم

گروه کشاورزی دکتر آل‌بوعلی که انواع سینی نشاهای پلاستیکی و یونولیتی(فوم) تولید می‌کند، گام بزرگی برای ارتقای کشاورزی ایران برداشته است

بستر کشت مناسب را برای کشاورزی ایران فراهم کرده‌ایم

اخبار سبز کشاورزی؛ گروه کشاورزی دکتر آل‌بوعلی که انواع سینی نشاهای پلاستیکی و یونولیتی(فوم) برای مصرف داخل و صادرات تولید می‌کند، و در قسمت تولید و تامین نهاده‌های گلخانه‌ای (بستر کشت کوکوپیت و پیت ماس و سینی نشا ) فعالیت دارد، گام بزرگی برای ارتقای کشاورزی ایران برداشته است.

این نکته را دکتر آل بوعلی بیان و درباره‌اش اضافه می‌کند: تولید سینی نشاهای پلاستیکی جدید با مواد مقاوم صورت می‌گیرد.

وی گفت: این سینی نشاهای پلاستیکی که جایگزین محصولات وارداتی شده‌اند، مشکل شکنندگی سینی‌های قدیمی در گلخانه‌ها را برطرف کرده و عمر مفید آن‌ها را افزایش داده‌اند.

مدیرعامل شرکت آل‌بوعلی با اشاره به واردات محصول کوکوپیت تاکید کرد: سعی می‌کنیم با کیفیت‌ترین کوکوپیت‌ها را از مبدا وارد کنیم تا نیاز کشاورزان به بستر کشت مناسب برطرف شود.

دکتر آل‌بوعلی نمایشگاه آیفارم امسال را خوب و تخصصی ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور در آیفارم مثبت بود و با شرکت در این نمایشگاه تلاش کردیم محصولات خود را به جامعه هدف معرفی کنیم و بازارهای جدیدی را برای تولیدات خود بیابیم.

آینده روشن صنعت کشاورزی ایران

وی کیفیت بالا، مشتری‌مداری، قیمت مناسب و تولید این محصول تمام ایرانی را در داخل کشور را ازجمله مزیت‌های محصولات شرکت خود اعلام و اظهار کرد: محصولات شرکت دکتر آل‌بوعلی علاوه‌بر بازار داخلی به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، ترکمنستان و قطر نیز صادر می‌شود؛ مانند اکثر بنگاه‌های تولیدی چالش‌هایی مانند نوسانات ارزی و تحریم‌ها گروه کشاورزی دکتر آل بوعلی را آزار می‌دهد. با این حال، دکتر آل‌بوعلی معتقد است که با حمایت دولت و ایجاد تسهیلات برای تولیدکنندگان داخلی، می‌توان بر این چالش‌ها غلبه کرد و صادرات محصولات کشاورزی ایران را افزایش داد.

این مدیرعامل کارآفرین آینده صنعت کشاورزی ایران را بسیار روشن می‌بیند. و معتقد است که با افزایش آگاهی کشاورزان و اهمیت دادن آن‌ها به کیفیت محصولات، تولیدکنندگان داخلی فرصت بسیار خوبی برای رشد و توسعه دارند.

 دکتر بوعلی در پایان اظهار می‌دارد: گروه کشاورزی دکتر آل بوعلی با نوآوری و تولید محصولات باکیفیت، تحولی بزرگ در صنعت کشاورزی ایران ایجاد کرده است. موفقیت این شرکت نشان می‌دهد که با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه، می‌توان به خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی دست یافت.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای