خبر فوری
شناسه خبر: 47950

مدیرعامل شرکت لایتونیک در هفتمین نمایشگاه آیفارم:

بهره‌وری را افزایش و هزینه تولید کشاورزی را کاهش می‌دهیم

پوشش‌های گلخانه نقش مهمی در ایجاد بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی دارد و شرکت لایتونیک که در صنعت گلخانه‌داری ایران در صدر پدید آوردن نوآوری است

بهره‌وری را افزایش و هزینه تولید کشاورزی را کاهش می‌دهیم

اخبار سبز کشاورزی؛ پوشش‌های گلخانه نقش مهمی در ایجاد بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی دارد و شرکت لایتونیک که در صنعت گلخانه‌داری ایران در صدر پدید آوردن نوآوری است، یکی از تامین‌کنندگان اصلی پوشش‌های گلخانه‌ای در ایران به‌شمار می‌رود و می‌خواهد بهره‌وری در این حوزه را افزایش و مصرف انرژی در گلخانه‌ها را کاهش دهد.

دکتر محمدشایسته، مدیرعامل این شرکت، با بیان این توضیح به نوآوری‌های این شرکت در حوزه پوشش‌های گلخانه‌ای اشاره کرد و گفت: ما با ارائه پوشش‌های گلخانه‌ای باکیفیت بالا و متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، به‌دنبال افزایش بهره‌وری تولید و کاهش هزینه‌های تولید برای کشاورزان هستیم.

شرکت-لایتونیک-2

وی توضیح داد: این شرکت با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، پلاستیک‌های گلخانه‌ای تولید می‌کند که قادر به کاهش دمای داخل گلخانه و جلوگیری از اتلاف انرژی هستند.

دکتر شایسته گفت: شیشه‌های دیفیوز تولیدی این شرکت باعث پخش یکنواخت نور در داخل گلخانه و افزایش بهره‌وری تولید می‌شود.

ارائه توصیه‌های تخصصی به کشاورزان

مدیرعامل شرکت لایتونیک نمایشگاه آیفارم را فرصتی برای نمایش گذاشتن محصولات و ارائه خدمات خود و همچنین جذب مشتریان جدید دانست و افزود: شرکت لایتونیک با ارائه توصیه‌های تخصصی به کشاورزان، به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین پوشش گلخانه‌ای را متناسب با نوع محصول و شرایط آب و هوایی انتخاب کنند.

شرکت-لایتونیک-3

بازار رو به رشد پوشش‌های گلخانه‌ای در ایران

این کارآفرین حوزه گلخانه‌سازی نوسانات ارزی، سطح سواد پایین در بازار، اهمیت انتخاب پوشش مناسب را ازجمله مشکلات پیش روی صنعت خویش بیان کرد و افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات کشاورزی سالم و باکیفیت، بازار پوشش‌های گلخانه‌ای با فناوری بالا در ایران رو به رشد است.

دکتر شایسته افزود: حمایت دولت در آموزش کشاورزان (برگزاری دوره‌های آموزشی برای کشاورزان و فعالان صنعت گلخانه‌داری) می‌تواند به افزایش سطح آگاهی آن‌ها و بهبود بهره‌وری تولید کمک کند و نیز تعیین استانداردهای ملی برای پوشش‌های گلخانه‌ای، از جمله عوامل مهم و موثر در رفع مشکلات پیش روی این صنعت است.

وی در پایان گفت: شرکت لایتونیک با ارائه راهکارهای نوآورانه، به‌دنبال ارتقای سطح تکنولوژی در صنعت گلخانه‌داری ایران است. با حمایت دولت و افزایش آگاهی کشاورزان، می‌توان به توسعه پایدار این صنعت امیدوار بود.

دیدگاه تان را بنویسید

  • شهروند ایرانی پاسخ به نظر

    از توضیحات کامل و جامع جناب آقای دکتر شایسته واقعا لذت بردم . کاش از توضیحات ایشان در امر گلخانه سازی درس بگیریم و از محصولاتی که معرفی کردند در جهت پیشرفت کشاورزی بکار ببندیم

چندرسانه‌ای