خبر فوری
شناسه خبر: 48008

کارشناس بازرگانی شرکت عصر گلستان نیکان در هفتمین نمایشگاه آیفارم:

تاثیر نوسانات ارزی در واردات و صادرات محصولات کشاورزی

شرکت عصرگلستان نیکان واردکننده کوکوپیت، کوکوچیپس و گروبک از هندوستان و پیت ماس از لتونی است و در زمینه صادرات به هندوستان و ازبکستان نیز فعال است.

تاثیر نوسانات ارزی در واردات و صادرات محصولات کشاورزی

اخبار سبز کشاورزی؛ شرکت عصرگلستان نیکان، واردکننده کوکوپیت، کوکوچیپس و گروبک از هندوستان و پیت ماس از لتونی است. این شرکت همچنین در زمینه صادرات به هندوستان و ازبکستان نیز فعال است.

نیلوفر صالحی، کارشناس بازرگانی این شرکت، درباره مشکلات و چالش‌های پیش‌روی بنگاه متبوع خود توضیح می‌دهد: نوسانات ارزی و تغییر قوانین از مشکلات اصلی ما هستند که باعث می‌شود در انجام واردات و صادرات با مشکل مواجه شویم. با این حال، شرکت تلاش می‌کند تا با این شرایط کنار بیاید و کارها را به سرانجام برساند.

 مزیت محصولات  شرکت عصر گلستان نیکان نسبت به رقبا 

وی هدف شرکت متنوع خود از شرکت در نمایشگاه آیفارم را افزایش فروش و صادرات دانست و به مزیت محصولات این شرکت نسبت به رقبا اشاره کرد و گفت: کوکوپیت ما با برند آتلانتیس از هند وارد می‌شود که درجه شوری بسیار پایینی دارد. این ویژگی باعث شده که مشتریان این برند را به خوبی بشناسند و نیازی به معرفی محصول نباشد.

شرکت عصر گلستان نیکان به مصرف‌کنندگان محصولات خود پیام می‌دهد؛ امیدواریم مشتریان کیفیت محصولات ما را ببینند و آنچه که نیاز دارند را در محصولات ما پیدا کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای