خبر فوری
شناسه خبر: 48045

مدیرعامل شرکت گلبرگ به‌رشد در هفتمین نمایشگاه آیفارم:

دولت سیاست‌های سختگیرانه را کنار بگذارد

بسیاری از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان بستر کشت و گیاهان آپارتمانی برای انجام امور خود به‌ویژه در حوزه پرداخت‌های ارزی و واردات مشکلات متعددی دارند

دولت سیاست‌های سختگیرانه را کنار بگذارد

اخبار سبز کشاورزی؛ شرکت گلبرگ که آرمین عرب، مدیرعاملش، این شرکت را فعال در حوزه تهیه و توزیع بستر کشت و گیاهان آپارتمانی معرفی می‌کند درباره این مشکلات چنین توضیح می‌دهد: بخشی از کالاهای ما وارداتی است و برای تخصیص ارز و ثبت سفارش به‌دلیل اینکه کالای اساسی محسوب می‌شود و غذای مردم وابسته به آن است، مشکلاتی وجود دارد؛ به‌ویژه در زمینه کوکوپیت که برای نشاکاری‌های کاهو، کلم، گوجه و صیفی‌جات استفاده می‌شود، سیاست‌های سختگیرانه مقامات بالادستی مشکلاتی ایجاد کرده است. این در حالی است که کشاورزی باید از مالیات معاف باشد و فرآیندهای آن تسهیل شود.

وی افزود: علاوه بر نوسانات ارزی، مشکلاتی در خصوص ثبت سفارش و تخصیص ارز وجود دارد که فرآیند واردات کالا را طولانی می‌کند.

شرکت-گلبرگ-به‌رشد-2

در ادامه این گفتگو وی مزیت محصولات گلبرگ نسبت به رقبا را در تجربه یک دهه‌ای این شرکت و فروش کیلویی محصولات دانست و افزود: این امر باعث موفقیت و جذب مشتریان شده است.

کیفیت در محصولات گلبرگ حرف اول را می‌زند

 عرب تاکید کرد: کیفیت در محصولات گلبرگ حرف اول را می‌زند و قیمت آن‌ها نیز رقابتی است. مشتریان می‌توانند روی این شرکت حساب کنند و با آن همکاری داشته باشند.

شرکت-گلبرگ-به‌رشد-3

دومین سال حضور در نمایشگاه آیفارم

وی در پایان تصریح کرد: گلبرگ برای دومین سال متوالی در نمایشگاه آیفارم شرکت کرده و موفق به جذب مشتریانی از شهرستان‌ها و کشورهای دیگر شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای