آخرین خبرها:
شناسه خبر: 46530

چراغ سبز رییس قوه قضاییه به ۶۰ درصدی ها+ ویدئو

با حضور مطالبات شما برآورده می‌شود. با انتخاب پزشکیان فیلترینگ برداشته می شود سخت گیری حجاب برداشته می شود و....

چراغ سبز رییس قوه قضاییه به ۶۰ درصدی ها+ ویدئو

اخبار سبز کشاورزی؛ آیت الله اژه‌ای رییس قوه قضاییه در این سخنان می گوید اگر ما به دید ملی و سیاسی و برای رفع مشکلات نظر داریم باید امروز به صورت گسترده در انتخابات شرکت و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

به نظر می رسد توصیه رییس قوه قضاییه برای شرکت گسترده مردم در رای گیری و انتخاب رییس جمهور اصلح که بتواند مسایل و معضلات حاد کشور را سامان‌دهی کند گره گشاست. زیرا وی ریاست شورای عالی فضای مجازی، شورای عالی فرهنگی، شورای عالی هماهنگی اقتصادی را عهده دار بوده و مسول اجرای مواد قانون اساسی هست.

به نظر می رسد رییس جمهوری اصلح بتواند فیلترینگ را بردارد (چون وی رییس شورای عالی فضای مجازی هست) و در موضوعات فرهنگی همچون حجاب و... قدرت اظهار نظر قوی داشته باشد(زیرا رییس جمهوری ریاست شورای عالی فرهنگی کشور را عهده دارمی باشد).

 از آنجایی که رییس جمهوری ریاست شورای عالی هماهنگی اقتصادی را نیز در اختیار دارد قاعدتا می تواند در مورد رفع تحریم ها و رفع "اف ای تی اف" و رفع مشکلات اقتصادی و محدودیت ها با قدرت وارد عمل شود.

مهم‌تر اینکه رییس جمهوری مسئول اجرای همه قوانین و اصول قانون اساسی که مهمترین آن حقوق مردم است می باشد و فرد اصلح، با دفاع از مطالبات و خواست های مردم قاعدتا آزادی های فردی (حریم خصوصی)و اجتماعی انان را مطالبه گر خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای