خبر فوری
شناسه خبر: 46726

کمیسر کشاورزی تگزاس شاهد نزدیک سوءقصد به ترامپ بود

سید میلر، کمیسر کشاورزی تگزاس، شاهد سوءقصد به ترامپ بود: "من به اندازه هر کسی نزدیک بودم."

کمیسر کشاورزی تگزاس شاهد نزدیک سوءقصد به ترامپ بود

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ سید میلر، کمیسر کشاورزی تگزاس به سی‌بی‌اس نیوز تگزاس گفت که در نزدیکی فرش قرمزی بود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا وارد صحنه شد.

میلر گفت: فقط 30 فوت دورتر، "من به اندازه همه نزدیک بودم."کمیسر کشاورزی تگزاس شاهد نزدیک سوءقصد به ترامپ بود2

دقایقی بعد: "من صدای پاپ را شنیدم. فکر کردم این یک بالون است. صدای پاپ دوم را شنیدم. فکر کردم، خوب، شاید این آتش بازی باشد، و با صدای پاپ سوم، و آنها بلند نبودند، متوجه شدم که چیست، پس برگشتم تا به پرزیدنت ترامپ نگاه کنم، و او همان نگاه گیج‌آمیز را در چهره‌اش داشت، و سعی می‌کرد بفهمد که چه سر و صدایی است و گلوله چهارم بعد از تمام شدن آن به پشت سرش اصابت کرد و مردی پشت سر من بود که در واقع به سرش اصابت کرده بود."

میلر آنطور که تاریخ را از نزدیک مشاهده کرد، ضربه نخورد.

او گفت که رئیس جمهور سابق بیش از شانس در کنار او بود.

میلر گفت: «خدا در این امر نقش داشت. منظورم این است که او بسیار مبارک است. نیم اینچ سمت چپ، و او می مرد.»

میلر به عنوان بخشی از تور اتوبوسی که در سراسر ایالت های مختلف میدان نبرد در آن شرکت می کند، در این تجمع در پنسیلوانیا شرکت کرد.

راجر ویلیامز، نماینده کنگره شمال تگزاس، از ناحیه 25 کنگره، به سی‌بی‌اس نیوز تگزاس گفت که وقتی دید که رئیس‌جمهور ترامپ پس از شلیک از جایش بلند شد، احساس آرامش کرد.کمیسر کشاورزی تگزاس شاهد نزدیک سوءقصد به ترامپ بود3

ویلیامز گفت: «خیلی خوشحالم که رئیس جمهور ترامپ حالش خوب است. دعای ما برای قربانیانی است که مجروح شدند و یک نفر کشته شد.»

ویلیامز گفت که سوء قصد علیه رئیس جمهور سابق ترامپ، خاطرات هفت سال پیش را زنده کرد، زمانی که او و دیگران از تیراندازی در ژوئن 2017 جان سالم به در بردند.

او گفت زمانی که یک مرد مسلح در حین تمرین برای بازی بیسبال سالانه کنگره تیراندازی کرد، او به داخل یک گودال فرو رفت و مورد اصابت ترکش قرار گرفت.

رئیس جمهور سابق یکشنبه در یک پست در شبکه های اجتماعی گفت که به تعویق انداختن سفر خود به این کنوانسیون فکر کرده بود، اما نظر خود را تغییر داد و طبق برنامه ریزی اولیه به میلواکی خواهد رفت.

من نمی‌توانم به یک «تیرانداز» یا قاتل احتمالی اجازه بدهم که برنامه‌ریزی یا هر چیز دیگری را تغییر دهد.»

ویلیامز نماینده کنگره گفت: "چه میهن پرستی! او چه رهبر سرسختی است. وقتی به تیراندازی هفت سال پیش برمی گشتم، وقتی آن شب در بیمارستان بودم، او زنگ زد تا مرا بررسی کند. یکی از چیزهایی که از من پرسید. این بود، "آیا باید فردا شب بازی بیسبال را انجام دهیم،" زیرا بازی برای شب بعد برنامه ریزی شده بود، "مطمئناً، شما درست است، ما آن را بازی می کنیم." و این کاری است که او امروز انجام می دهد."

رئیس جمهور سابق ترامپ و بایدن هر دو خواستار اتحاد هستند، اما ویلیامز نماینده کنگره گفت که این را هفت سال پیش پس از تیراندازی بیسبال شنیده است.

ویلیامز گفت: «این رویدادی بود که جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها را به هم نزدیک کرد تا بتوانیم به طور مسالمت‌آمیز با مخالفت موافقت کنیم». "این حدود دو روز طول کشید و بعد از آن بدتر شد. امروز افرادی در مورد اینکه چگونه این لحظه مردم را دور هم جمع می کند صحبت می کنند. من آدم مثبتی هستم اما مردم را دور هم جمع نمی کند. ما بیشتر تقسیم خواهیم شد. اکنون بیش از هر زمان دیگری."

ویلیامز گفت که این مشکلی است که تنها با انجام دادن سهم خود برای رفع آن قابل حل است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای