خبر فوری
شناسه خبر: 47593

دوره مدیریتی سه ساله پیمان پاک در وزارت کشاورزی پایان یافت

مراسم تودیع علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد

دوره مدیریتی سه ساله پیمان پاک در وزارت کشاورزی پایان یافت

مراسم تودیع علیرضا پیمان پاک، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد و دوره مدیریتی سه ساله پیمان پاک در وزارت جهاد کشاورزی  پایان یافت.

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ علیرضا بیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار در مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و برخی از مسئولان و مقامات وزارت جهاد کشاورزی تودیع شد.

همچنین پیمان پاک در پیامی توییتری نوشت: «۳ سال پیش با مدد از امام هشتم شروع کردیم و امروز با او به پایان رساندیم. توفیق خدمت در دولت یکی از بهترین بندگان خدا، بهترین هدیه سلطان خراسان بود. امید که در یوم الحسره خود دستگیر ما باشد. بِکُمْ فَتَحَ الله وَبِکُمْ یَخْتِمُ...»

دوره-مدیریتی-سه-ساله-پیمان-پاک-در-وزارت-کشاورزی-پایان-یافت-1

همچنین به گفته شبکه صنایع غذایی ایران، غلامرضا نوری، وزیر کشاورزی از تلاش‌ها و زحمات پیمان‌پاک در طی دوره مسئولیتش قدردانی کرد.

یکی از حوزه های مهم مدیریتی پیمان پاک بخش بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و  تأمین‌ نهاده بود که طی یک سال اخیر تلاش شده بود با تنوع بخشی مبادی واردات نهاده،‌ بازار تولید گوشت و مرغ به ثبات برسد.

دیدگاه تان را بنویسید

  • سامان پاسخ به نظر

    سلام وادب ،سید الشهداء درشب عاشورا به توسلات توصیه نفرمود ،حقوق الناس یعنی اگر کسی حق الناس برگردنش باشد با امام‌معصوم هم شهید شود بخشیده نمی شود ،آقای پاک کدام بازار تنظیم کرده بودند مرغ ۲۲ هزارتومان وگوشت ۱۵۰هزار تومان راربه ۸۰ و۸۰۰ رساندند ،واقعا بله ایشان به تاسی از دیگران در راستای مشروعیت بخشی به نقدینگی نامشروع ونجس ناشی از رانت واختلاس وغارت وپول شویهای موفق بودتد با نامه سه سطری از یزد با امضای سه نفر محفوظ گوشت را از ۳۰۰ هزارا تومان به کانال ۵۰۰ وارد کردتد ،،،،، جو وارداتی لز بندر امیر آباد تا درب کارخانه ۵۰ درصد افزایش نرخ می خوره در کدام حسابی نگهداری می‌شود ودفتر معین در دست کیست ؟آزاد سازی شرط لازم وکافی آن منطقی شدن حجم نقدینکی کل حتی َسوزاندن آن وکشور دارای یک صندوق شود ....اداره کردن با ۴۰ درصد اقتصاد رسمی جنایت بر جان ومال مردم است ....

چندرسانه‌ای