تقدیر شورای شهر از خدماترسانی ۱۰۰ درصدی سازمان میادین در جنگ
شورای شهر تهران از خدماترسانی سازمان میادین در ایام جنگ تقدیر کرد. جزئیات تأمین مایحتاج مردم با ظرفیت ۱۰۰ درصدی در روزهای بحرانی را اینجا بخوانید.
در روزهای پرتلاطم جنگ، وقتی همه نگاهها به تأمین نیازهای اساسی شهر بود، یک سازمان در قلب مدیریت شهری تهران توانست آزمونی بزرگ را با موفقیت پشت سر بگذارد.
حضور حداکثری و تداومِ بدون وقفه در عرضه کالاها، باعث شد تا مدیریت شهری تهران نمرهای درخشان در کارنامه «خدماترسانی سازمان میادین» ثبت کند؛ موفقیتی که حالا با تقدیر رسمی شورای شهر تهران همراه شده است.
سازمان میادین؛ قطعهای طلایی در پازل مدیریت بحران
محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، در جریان بازدید از سازمان میادین میوه و ترهبار، عملکرد این مجموعه را در ایام جنگ تحمیلی ستودنی خواند.
وی با اشاره به هماهنگی اجزای مدیریت شهری در روزهای دشوار گفت: «تمامی مجموعههای مدیریت شهری مانند قطعات یک پازل عمل کردند و سازمان میادین به عنوان یکی از مهمترین این قطعات، وظیفه تأمین و توزیع کالاهای اساسی را به بهترین شکل ممکن انجام داد.»
آرامش خیال شهروندان در روزهای سخت
یکی از مهمترین دستاوردهای این دوره، ایجاد بستری امن برای خرید شهروندان بود. به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا، دغدغه شهروندان در هنگام خرید از بازارهای ترهبار به حداقل رسیده بود؛ چرا که خدماترسانی سازمان میادین باعث شده بود مردم بدانند تمامی مایحتاج زندگی با کیفیت مناسب و به میزان کافی در دسترس است.
آخوندی تأکید کرد که مشاهدات میدانی نشان میدهد هیچگونه کمکاری در بازارهای تهران صورت نگرفته و جریان عرضه محصولات با همان نظم همیشگی ادامه داشته است.
تأیید رضایت عمومی؛ از شورای شهر تا قوه قضائیه
تداوم خدماترسانی سازمان میادین تنها از نگاه اعضای شورا مثبت ارزیابی نشده است. بنا بر گزارشهای واصله، مدیران ارشد دولتی و نمایندگان قوه قضائیه نیز در بازدیدهای سرزده خود از میادین، از کیفیت عرضه و مدیریت توزیع ابراز رضایت کردهاند.
این رضایت عمومی در حالی به دست آمد که شرایط جنگی، سختیهای مضاعفی را بر بدنه سازمان تحمیل کرده بود. با این حال، استفاده از ۱۰۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی و لجستیکی، ضامن موفقیت این سازمان در تأمین محصولات بود.
ارائه گزارش جامع از عملکردها
در این دیدار، علاوه بر بررسی اقدامات انجام شده در ایام جنگ، گزارشی از عملکرد سازمان میادین در حوزههای زیر توسط مدیرعامل سازمان ارائه شد:
- تأمین و عرضه میوههای ایام نوروز.
- توزیع گسترده اقلام ویژه ماه مبارک رمضان.
- برنامهریزی دقیق برای تداوم خدمترسانی در جنگهای ۱۲ روزه و جنگ رمضان.
در پایان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه خدماترسانی سازمان میادین با ۱۰۰ درصد توان، مایه سرافرازی مدیریت شهری است، از تمامی پرسنل و مدیران این مجموعه تقدیر کرد.