آخرین خبرها:
شناسه خبر: 46198

سیل هولناک در جاده چالوس قربانی گرفت+ ویدئو و عکس

سیل پنج شنبه شب (24 خرداد ماه امسال) در جاده چالوس خسارات زیادی به بار آورد. بر اساس آخرین اطلاعات، در این حدثه 3 نفر غرق و شانزده نفر نیز مجروح شدند.

سیل هولناک در جاده چالوس قربانی گرفت+ ویدئو و عکس

اخبار سبز کشاورزی؛ مدیرکل جمعیت هلال احمر مازندران بر اساس آخرین اطلاعات گفت: تلاش تیم های امدادی برای یافتن خودروها و مسافران مفقودی احتمالی در منطقه سیل زده چالوس ادامه دارد.

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در پی وقوع سیل و رانش زمین و آبگرفتگی جاده چالوس و سپس مسدود شدن جاده چالوس بلافاصله تیم های امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: 12 تیم عملیات امداد و نجات به منطقه اعزام شد و جستجو برای خودروها و سرنشینان مفقود شده ادامه دارد. در این جست و جو چهار خودروی آسیب دیده کشف شد.

وضعیت-مفقودی‌ها-و-کشته‌شدگان-سیلاب-و-سیل-اخیر-در-جاده-چالوس-2

فخاری یادآور شد: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر کشته شدن قطعی افراد نداشته‌ایم، اما گزارش‌هایی مبنی بر مفقودی سه نفر وجود دارد و جستجو برای یافتن و کمک به مفقودین در حال انجام است.»

وضعیت-مفقودی‌ها-و-کشته‌شدگان-سیلاب-و-سیل-اخیر-در-جاده-چالوس-3

در این رابطه بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات قزل زریم آی گفت: علاوه بر مفقودی‌ها 16 نفر بر اثر سیل در جاده چالوس مجروح شدند که حال این شهروندان مساعد است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: در جاده چالوس با 13 تیم تخصصی، 6 آمبولانس و 8 خودروی امدادی دیگر در حال کار هستیم. تاکنون 7 دستگاه خودروی بدون سرنشین پیدا شده و تلاش برای یافتن 3 شهروند مفقود شده ادامه دارد.

وضعیت-مفقودی‌ها-و-کشته‌شدگان-سیلاب-و-سیل-اخیر-در-جاده-چالوس-5

هشدار به مسافرین در معابر و حاشیه رودخانه‌ها

این مسئول هلال احمر تاکید کرد: در حال حاضر بر سااس تصمیمیات اتخاذ شده تا اصلاح کامل مسیر، تردد انجام نمی شود اما با توجه به شرایط جوی از شهروندان می خواهیم از تردد بیش از حد خودداری کنند و به هیچ وجه از حضور در معابر و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

  • رحمت الله پاسخ به نظر

    به عقل وزارت راه و راهداری جاده چالوس نرسید؛ که به خاطر شرایط هوا، این جاده و هر مسیر دیگری را ببندند؛ که احتمال خطر با شدت ریسک بالا را دارد؟
    آیا برای این سازمان ها، فقط این مهمه که پول عوارض جاده و اتوبان را بگیرند؟

چندرسانه‌ای