خبر فوری
شناسه خبر: 47914

واگذاری سگ‌ها و گربه‌ها در بحبوحه طوفان در ایالات متحده

صدها سگ و حیوانات دیگر از مناطق ویران شده توسط طوفان هلن در فلوریدا، تنسی و کارولینای شمالی تخلیه و به پناهگاه های حیوانات در سراسر کشور منتقل شدند.

واگذاری سگ‌ها و گربه‌ها در بحبوحه طوفان در ایالات متحده

اخبار سبز کشاورزی؛ مسیر ویرانگر هلن در سراسر جنوب شرقی، حیوانات را به مراکزی در مریلند، ماساچوست، رود آیلند، ویسکانسین و دی سی منتقل کرد، جایی که آنها برای فرزندخواندگی و فرصتی دوباره هستند.

انجمن انسانیت ایالات متحده، روز دوشنبه در یک انتشار خبری اعلام کرد که 45 حیوان قابل پذیرش از پناهگاه هایی که با کمبود برق و آب در تنسی دست و پنجه نرم می کردند، به مرکز مراقبت و توانبخشی خود در مریلند منتقل شدند.

جامعه انسانی گفت که از پناهگاه دیگری در شهرستان یونیکوی تنسی، حدود 100 حیوان تخلیه شدند و در گروه های مختلف قرار گرفتند، زیرا پناهگاه در حال پاکسازی و ساخت و ساز است.

انجمن انسانی در این خبر گفت: "با انتقال حیواناتی که برای پذیرش قبل از طوفان به خارج از منطقه در دسترس بودند، خدمات حیوانات محلی برای پذیرش و مراقبت از حیوانات آواره در جامعه خود موقعیت بهتری پیدا می کند و احتمال اتحاد مجدد را افزایش می دهد."

سخنگوی این سازمان، کرستن پیک، پنجشنبه در ایمیلی به USA TODAY گفت که تلاش‌ها برای جابجایی حیوانات هنوز ادامه دارد و آنها به‌روزرسانی تخمینی درباره تعداد کل حیواناتی که تخلیه شده‌اند ندارند.

ویسکانسین

در همین حال، پناهگاه‌های متعدد در ویسکانسین از جمله انجمن رفاه حیوانات انسانی در واوکشا، انجمن انسانی المبروک، انجمن انسانی ویسکانسین و انجمن انسانی شهرستان واشنگتن ده‌ها گربه و سگ آسیب‌دیده از طوفان هلن را می‌پذیرند.

بر اساس گزارش میلواکی ژورنال سنتینل، بخشی از شبکه USA TODAY، حدود 88 سگ و 44 گربه از فلورانس، کارولینای جنوبی به Waukesha خارج از میلواکی، بعد از ظهر چهارشنبه، با پناهگاه های ویسکانسین به آنها کمک کردند تا به سرپرستی گرفته بشوند.

آنجلا اسپید، معاون بازاریابی و ارتباطات انجمن انسانی ویسکانسین به ژورنال سنتینل گفت: «کمک کردن تصمیم چالش برانگیزی بود، زیرا اخیراً جمعیت زیادی از حیوانات محلی وجود دارد، اما مردم در جامعه همیشه گام های مثبت برای کمک برداشته اند.»

مدیر اجرایی Greater Good Charities، لیز بیکر، که ناظر جابجایی بود، به ژورنال سنتینل گفت که "بهترین کار این است که حیوانات خانگی را بیرون ببریم و آنها را به جامعه ای منتقل کنیم که خانه های قابل قبولی وجود دارد."

بیکر گفت: "بیشتر آنها به سرپرستی گرفته می شوند و این فضا را برای سایر حیوانات نیازمند باز می کند." وی توضیح داد که "حیوانات نیازمند" حیوانات خانگی هستند که بی خانمان هستند و در انتظار پیوستن به صاحبان خود هستند.

کارولینای شمالی

انجمن انسانی شارلوت با حمل و نقل اضطراری 44 سگ و گربه بی خانمان از سازمان نجات حیوانات برادر گرگ در آشویل، که به طور کامل توسط طوفان ویران شده بود، به انجمن آمریکایی برای پیشگیری از ظلم به حیوانات (ASPCA) کمک کرد.

ASPCA در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حیوانات قبل از ریزش طوفان به خشکی در مراکز اضطراری قرار گرفتند، سپس به پناهگاه موقت منتقل شدند و پس از آن به شارلوت منتقل شدند.

ASPCA گفت: "14 سگ و 30 گربه که همه آنها فاقد مالکیت هستند تحت مراقبت های پزشکی و رفتاری قرار دارند تا اینکه در هفته های آینده برای پیدا کردن سرپرست در دسترس قرار گیرند."

ماساچوست

در ماساچوست، Dakin Humane Society، مستقر در اسپرینگفیلد، تا 12 اکتبر 50 درصد از همه هزینه های سرپرستی حیوانات چشم پوشی می کند تا به ایجاد فضایی در پناهگاه برای حیواناتی که از پناهگاه های شریک جنوبی تحت تاثیر طوفان هلن قرار گرفته اند، کمک کند.

پناهگاه مشخص نکرد که چه تعداد حیوان به اسپرینگفیلد منتقل شده اند، اما تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط سازمان نشان می دهد که گربه ها، سگ ها و حتی یک گنجشک برای واگذاری آماده شده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای