خبر فوری
شناسه خبر: 46555

کشتارگاه متحرک کانتینری+ ویدئو

گسترش و تنوع نیازمندی‌های بشر، عامل و ایجادکننده فناوری‌ها و ابتکارات بسیار است.

کشتارگاه متحرک کانتینری+ ویدئو

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ یک کشتارگاه دام که قابل حمل و جابه‌جایی از مکانی به محل دیگر است علاوه‌بر سرعت عمل در کشتار دام و عرضه آن به بازار تقاضا، موجب حذف هزینه‌های جانبی و اولیه نیز می‌شود.

با این روش، کشتار دام در دامداری‌ها که پیش از این ناچار به حمل دام‌های خود به کشتارگاه‌هایی در فواصل زیاد  هستند با بهترین ابزار و تجهیزات قابل انجام است.

در ایران نیز حمل دام به فواصل دور برای کشتار یکی از دشوارهای دامداران است که با راه‌اندازی چنین کشتارگاه‌های متحرک کانتینری می‌توان این مشکل را رفع کرد.

شرکتی که در تولید تجهیزات ذخیره‌سازی و پردازش مواد غذایی ازجمله کشتارگاه‌ها تخصص دارد در مدت 30 سال گذشته بیش از 15 هزار پروژه را در بیش از 75 کشور انجام داده‌ است.

تیم مهندسان و طراحان آنها از نزدیک با سفارش‌دهنده همکاری می‌کنند تا تسهیلاتی را کاملاً متناسب با نیازها و ظرفیت آنان برای حمل پرندگان زنده گرفته تا کشتار و بسته‌بندی انجام دهند.

علاوه‌بر این، کشتارگاه متحرک کانتینری، یک مرکز مدرن و بهداشتی است که برای کشتار و فرآوری دام‌هایی مانند گاو و شتر طراحی گردیده و به‌راحتی قابل حمل است و تمام سیستم هیدرولیک این کشتارگاه در کانتینر قرار دارد.

این محوطه به یک سازه دو طبقه تبدیل می‌شود که به اندازه‌ای دارای سقف بلند است که فضای کافی برای کشتار دام فراهم می‌کند.

کشتارگاه دارای ظرفیت کشتار ۱۵ راس در هر ساعت است. این کانتینر به هر مکانی که لازم باشد آماده ارسال است و می‌توان آن را به‌راحتی بدون نیاز به مونتاژ سردخانه یا واحدهای پردازش به مجموعه کشتار اضافه کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای