خبر فوری
شناسه خبر: 46688

جلوگیری حمله گاو به انسان

در حین انجام برخی بررسی‌های زیستگاهی این هفته، با چند گاو شاخ نوک تیز مواجه شدیم. جانوران واقعاً بزرگ و قوی که به دنبال حمله به انسان ها بودند.

جلوگیری حمله گاو به انسان

اخبار سبز کشاورزی، ترفند با گاو این است که هرگز خود را جالب جلوه ندهید؛ فقط آهسته راه بروید و هرگز ندوید. بیشتر گاوها فقط منتظر اتفاق جالبی هستند.

چیزی که به سرعت در یک مزرعه حرکت می کند قطعا ارزش بررسی دارد و احتمالاً ارزش تعقیب و گریز را دارد! اگر سگ خود را همراه خود دارید، اصلاً از رفتن به مزرعه با گاو خودداری کنید.

اگرچه ممکن است ناخوشایند باشد، اما احتمالاً بهتر است مسیر دیگری را پیدا کنید. اگر با سگ خود در مزرعه‌ای با گاو و گوساله مواجه شدید، به ویژه مراقب باشید.

چند سال پیش در چشایر (چشایر واقع در ایالت نیوهمپشایر) بودیم و بررسی‌های کامل زیست‌محیطی انجام می‌دادیم و کشاورز مزرعه‌ای با حدود 30 گاو نر جوان داشت.

هر وقت به مزرعه می‌رفتیم گله به سمت ما می‌ دویدند و ما از ترس حیرت زده می شدیم. کشاورز گفت: "فقط با تو این‌طور می کند!"

متوجه شدیم که دلیل حمله گاو ها به ما نشان دادن ترس و فرار از آن ها است. در حالیکه این گاو برای ما وحشت ایجاد کرده بود، با دیگران دوستانه و آرام برخورد می کرد؛ پس مشکل از آن گاو نبود.

نوع رفتار انسان روی حمله گاو تاثیر بسیاری دارد. رفتار هایی مانند پرخاشگری، دویدن، تکان دادن دست و فریاد زدن منجر به حمله گاو از روس استرس یا کنجکاوی خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای