خبر فوری
شناسه خبر: 42935

نشست صمیمانه انجمن تولیدکنندگان سموم و اتحادیه تعاونی گلخانه‌داران

اعتقاد تولیدکنندگان سموم به تولید محصول باکیفیت

نشست صمیمانه اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع تولیدکنندگان سموم و رئیس و جمعی از اعضای اتحادیه تعاونی گلخانه‌داران کشور در دفتر انجمن تشکیل برگزار شد.

اعتقاد تولیدکنندگان سموم به تولید محصول باکیفیت

اخبار سبز کشاورزی؛ نشست صمیمانه اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع تولیدکنندگان سموم و رئیس و جمعی از اعضای اتحادیه تعاونی گلخانه‌داران کشور و معاون کنترل آفت سازمان حفظ نباتات، و نماینده محترم معاون باغبانی وزیر، به منظور پیگیری موضوعات مطروحه جلسه یک ماه پیش در معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی که با حضور اعضای اتحادیه گلخانه‌داران و هیئت مدیره این انجمن تشکیل شده بود، در دفتر انجمن تشکیل برگزار شد.

تولید محصول مطمئن و باکیفیت

ابتدا آقای مهندس گیل آبادی، رئیس انجمن ضمن خوش آمد گویی به مهمانان به تشریح فعالیت‌های انجمن در مسیر تامین و تدارک بخش عمده‌ای از نیاز کشاورزان و گلخانه‌داران به سموم دفع آفات نباتی پرداخت و بر اعتقاد تولیدکنندگان به تولید محصول مطمئن و باکیفیت تاکید کرد.

اعتقاد تولیدکنندگان سموم به تولید محصول باکیفیت

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجمن در جهت افزایش سموم کم خطر و جایگزینی با سموم پرخطر، برنامه‌های انجمن در حوزه اقدامات ترویجی را تشریح کرد.

راه اندازی سامانه هوشمند گلخانه‌داران

سپس آقای مهندس بلاغی، رئیس اتحادیه تعاونی گلخانه‌داران، به بیان دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و مطالبات گلخانه‌داران در حوزه مدیریت عوامل خسارت‌زا، ضرورت تامین سموم کافی و باکیفیت، موضوع آزمایشگاه‌های همکار و همکاری در رفع دغدغه صدور گواهی بهداشت برای صادرات محصولات گلخانه ای پرداخت.

وی همچنین به راه اندازی سامانه هوشمند گلخانه‌داران اشاره کردند. همچنین این موضوعات توسط سایر اعضای اتحادیه تعاونی گلخانه‌داران تشریح و مورد تاکید قرار گرفت.

آقای مهندس نوروزیان پس از استماع سخنان اعضای اتحادیه ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های سازمان حفظ نباتات در جهت ایجاد اطمینان گلخانه‌داران از توجه ویژه این سازمان به موضوع کیفیت سموم از اتحادیه درخواست کرد که تمامی دغدغه‌ها و نگرانی‌های مرتبط را با سازمان در میان گذاشته و سازمان نیز به تبع آن پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

اعتقاد تولیدکنندگان سموم به تولید محصول باکیفیت

اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع تولیدکنندگان سموم آقایان دکتر وزیری و دکتر جهان تیغی نیز توضیحاتی در جهت اطمینان بخشی به گلخانه‌داران در خصوص اطمینان از کیفیت سموم تولیدی ارائه داد.

در پایان مقرر شد کمیته مشترکی از کارشناسان انجمن و اتحادیه جهت دریافت و بررسی مسائل و مشکلات گلخانه‌داران تشکیل شود.

علاوه‌بر این مصوبه، رئیس انجمن آمادگی اعضای انجمن را برای برگزاری دوره‌های حضوری و آنلاین آموزشی در حوزه‌های مدیریت آفات و تکنولوژی مبارزه شیمیایی و همچنین انتشار نشریات ترویجی بر اساس درخواست گلخانه‌داران را اعلام کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای