آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44837

ارائه محصولات با بهترین کیفیت هدف پالمیران

نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی ازبکستان از سه‌شنبه 22 اسفند در شهر تاشکند آغاز به‌کار کرد و تا امروز ۲۴ اسفند ادامه دارد.پالمیران، یکی از شرکت‌های ایرانی حاضر در نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی ازبکستان است.

ارائه محصولات با بهترین کیفیت هدف پالمیران

مهندس محمد رمضانی مدیر شرکت پالمیران در گفت‌و‌گو با اخبار سبز کشاورزی بیان کرد: شرکت پالمیران از سال 2002 فعالیت صادراتی خود را آغاز کرد و طی این مدت به کشورهایی مثل ترکمنستان، ازبکستان و... در حوزه گل و گیاه صادرات داشته‌ایم.

مهندس رمضانی با تاکید بر اینکه کشورهای آسیایی قابلیت‌های خوبی به صادرات محصولات دارند، گفت: با توجه به اینکه اقلیم این کشورها سرد است و تولید گل و گیاه در آنجا به صرفه نیست، موقعیت مناسبی برای کشور ما فراهم شده تا به این کشورها صادرات داشته باشد.  

وی افزود: این در حالی است که با توجه به محدودیت‌ها در کشورمان و عدم‌رسیدگی مسئولان، تمام هزینه‌های شرکت در نمایشگاه‌ها بر عهده خود شرکت‌هاست.

شرکت پالمیران، عرضه‌کننده انواع درخت سوزنی برگان، گیاهان رونده، درختچه و بوته

تولیدی گل و گیاه پالمیران با بیش از 30سال سابقه فعالیت در تولید انواع گل و گیاه، نهال و درختچه‌های زینتی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

 ارائه قیمت مناسب، کیفیت بالا، حمایت از همکاران و ارائه محصولات با بهترین کیفیت به مشتریان شعار ما است.

ما در حال حاضر به کشورهای آذربایجان، ترکمنستان، عراق، قزاقستان، روسیه، گرجستان، ازبکستان و افغانستان صادرات گل و گیاه داریم.

با توجه به موقعیت استراتژیک ایران و مجاورت آن با کشورهای آسیای میانه و عربی، قیمت حمل و نقل برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.


بیشتر بخوانید: غرفه‌های پررونق شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه ازبکستان+فیلم


 

WhatsApp Image 2024-03-14 at 11.50.13

WhatsApp Image 2024-03-14 at 11.50.12

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای