خبر فوری
شناسه خبر: 47428

رتبه برتر وزارت جهادکشاورزی در بین دستگاه‌های اجرایی کشور

وزارت جهادکشاورزی موفق به کسب رتبه برتر در موضوع استقرار چرخه بهره‌وری جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ در بین دستگاه‌های اجرایی کشور شد.

رتبه برتر وزارت جهادکشاورزی در بین دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط سازمان اداری و استخدامی کشور از نتایج گزارش‌ دستگاه‌های اجرایی دولتی، وزارت جهادکشاورزی در شاخص استقرار چرخه بهره‌وری از محور بهره‌وری و تعالی در سال 1402 رتبه برتر را در کشور کسب کرد.

عملکرد برتر در شاخص استقرار چرخه بهره‌وری

محمدرضا قدسی افزود: چهار دستگاه دارای عملکرد برتر در شاخص استقرار چرخه بهره‌وری وزارت جهادکشاورزی شامل سازمان امور اراضی کشور با 94.5 درصد، شرکت بازرگانی دولتی با 94.18 درصد، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با 93.76 درصد و حوزه ستادی با 93.19 درصد است.

وی استفاده از عوامل تولید و نیروی انسانی متخصص را از جمله دلایل موفقیت وزارت جهادکشاورزی در حوزه بهره‌وری عنوان کرد.

ظرفیت تولید غذا برای 150 میلیون نفر در کشور وجود دارد

قدسی بر شایسته‌سالاری در دستگاه‌های دولتی و به ویژه وزارت جهادکشاورزی تاکید کرد و اظهار داشت: برای دستیابی به رشد واقعی باید مسوولیت‌ها را به افراد متخصص، شایسته، متعهد و دلسوز سپرد.

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید غذا برای 150 میلیون نفر در کشور وجود دارد و می‌توان به این میزان تولید با ارتقای بهره‌وری دست یافت، مشروط بر این که افراد در جایگاه‌های درست قرار گیرند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای