خبر فوری
شناسه خبر: 47840

رئیس هیات مدیره پرتورشد نوین در گفت‌وگو با اخبار سبز کشاورزی:

نوسان نرخ ارز به زنجیره تولید شوک وارد می‌سازد

شرکت ایران گرولایت یا همان شرکت پرتورشد نوین حوزه تولید و طراحی نورهای تخصصی و علمی رشد گیاه در حوزه‌های گوناگون را به‌عنوان حوزه اصلی فعالیت خویش قرار داده است.

نوسان نرخ ارز به زنجیره تولید شوک وارد می‌سازد

اخبار سبز کشاورزی؛ شرکت ایران گرولایت (Iran Grow light) یا همان شرکت پرتورشد نوین حوزه تولید و طراحی نورهای تخصصی و علمی رشد گیاه در حوزه‌های گوناگون و ازجمله کشاورزی را به‌عنوان حوزه اصلی فعالیت خویش قرار داده است.

مهدی ابراهیمی، رئیس هیات مدیره این شرکت با بیان مطلب فوق در تشریح این حوزه کاری و ابعاد آن می‌افزاید: زمینه فعالیت ما شامل تولید نورهای تخصصی برای رشد گیاه است که به‌عنوان نور مکمل در گلخانه‌ها و نور اصلی در گلخانه‌های طبقاتی استفاده می‌شود.

وی بی‌رقیب بودن را مزیت فعالیت این شرکت دانست و گفت: تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و پشتوانه علمی قوی، پیشرو هستیم. ما با برندهای معتبر جهانی مانند شرکت‌های تولید LED از آمریکا و تایوان همکاری می‌کنیم.

تاثیر منفی نوسانات ارزی 

رئیس هیات مدیره شرکت ایران گرولایت درباره چالش‌های موجود در حوزه کاری این شرکت گفت: یکی از مشکلات اصلی ما، هزینه بالای تولید و واردات مواد اولیه است که صرفه اقتصادی ندارد. همچنین، نوسانات ارزی باعث شوک‌های مداوم به کسب و کار ما و زنجیره‌های مرتبط می‌شود که تاثیر منفی بر فروش دارد.

ابراهیمی همچنین به بیان انتظاراتش از مسئولین پرداخت و افزود: حمایت از تولید و رفع موانع برای تولیدکنندگان مانند تسهیلات بانکی و مجوزها، از انتظارات ما از دولت است. ما به‌دلیل فناوری نوین خود، توانسته‌ایم محصولاتمان را به کشورهای عربی، ترکیه، روسیه، قزاقستان و آذربایجان صادر کنیم.

شما هیچ وقت با گیاه خود تنها نیستید

رئیس هیات مدیره این شرکت همچنین اعلام کرد: پرتو رشد نوین شعار «شما هیچ وقت با گیاه خود تنها نیستید» را شعار خود قرار داده است.

وی افزود: نور به‌عنوان یکی از پارامترهای اصلی در رشد گیاه، همیشه همراه تولیدکنندگان محصولات کشاورزی است و با نورهای تخصصی ما زیان دیدن گیاه به دلیل نبود نور کافی برای هیچ کسی پیش نخواهد آمد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای