خبر فوری
شناسه خبر: 47974

معرفی سکاندار جدید اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی

این بار دکتر سیدسجاد حسینی

صبح امروز طی مراسمی با حضور مقامات ارشد وزارتخانه، دکتر سیدسجاد حسینی باعنوان مشاور وزیر و رییس مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشاورزی معارفه شد

این بار دکتر سیدسجاد حسینی

اخبار سبز کشاورزی؛ صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، دکتر سیدسجاد حسینی باعنوان مشاور وزیر و رییس مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی معارفه و از زحمات سرکار خانم فاطمه زارعان، مدیریت اسبق قدردانی شد.

خاطرنشان می‌سازد دکتر سیدسجاد حسینی از فعالان رسانه‌ای و مطرح کشور بوده و امید می‌رود بتواند برنامه‌ها و اهداف وزارتخانه را در تعامل با رسانه‌های تخصصی کشاورزی و همه رسانه‌های کشور ساماندهی نماید.

وی دانش آموخته رشته روابط بین الملل در مقطع دکتری بوده و از فعالین عرصه ارتباطات و رسانه و از مدیران جوان اجرائی کشور است.

وی همچنین در ایام نمایندگی مهندس نوری قزلجه به عنوان مشاور رسانه‌ای وی فعال بوده و رفاقت و آشنایی دیرینه‌ای با نوری دارد که به نظر می‌رسد با نفوذ خود، تاثیرگذاری مثبتی در پیشبرد اهداف رسانه‌ای وزارتخانه داشته باشد.

با این همه، انتظار می‌رفت در معرفی دکتر سیدسجاد حسینی به مدیران، کارشناسان و پرسنل مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارتخانه، اگر نه وزیر، که یکی دو تن از معاونان وزارتخانه، ریاست جدیدی مرکز را همراهی و به بدنه روابط عمومی معرفی می‌کردند.

گفتنی است، در این جلسه از سرکار خانم دکتر فاطمه زارعان، رییس مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی و عملکرد وی طی این مدت قدردانی به عمل آمد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای