VML برنده جایزه کسب و کار ساخت و ساز و کشاورزی کوبوتا شد
پس از بررسی رقابتی، VML به عنوان آژانس ثبت (AOR) برای کوبوتا در استرالیا و نیوزیلند منصوب شد

اخبار سبز کشاورزی؛ پس از بررسی رقابتی، VML به عنوان آژانس ثبت (AOR) برای کوبوتا در استرالیا و نیوزیلند منصوب شد. این همکاری باعث میشود VML یک اکوسیستم برند متصل در سراسر تجربه برند (BX)، تجربه مشتری (CX) و تجارت ارائه دهد و از جاهطلبی کوبوتا برای تسریع رشد و مدرنسازی بازاریابی خود در سراسر استرالیا و نیوزیلند پشتیبانی کند.
طبق این ماموریت جدید، VML تمام فعالیتهای بازاریابی کوبوتا، شامل برند، حمایت مالی، خردهفروشی و بازاریابی محلی را با همکاری نزدیک با شبکه گسترده فروشندگان کوبوتا رهبری خواهد کرد. وظیفه این آژانس، توسعه بر اساس میراث قوی کوبوتا و ایجاد تعامل عمیقتر با مشتری برای تقویت رشد است.
مارک باسیل، مدیر بازاریابی کوبوتا استرالیا، گفت: «VML درک عمیقی از کسبوکار ما و چشمانداز روشنی برای آینده برند کوبوتا نشان داده است. تخصص یکپارچه این تیم در تکامل بازاریابی ما و ایجاد ارتباطات قویتر با مشتریان و شرکای فروشنده در هر نقطه تماس با ما، بسیار مفید خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر یک همکاری موفق بلندمدت هستیم که از رشد و رهبری مداوم ما در بازار پشتیبانی کند.»
ونسا توت، شریک مدیریتی VML ملبورن، افزود: «ما از همکاری با کوبوتا در چنین برهه حساسی برای این برند بسیار هیجانزدهایم. کوبوتا نامی نمادین با میراثی پرافتخار و پایگاهی از مشتریان پرشور است. ما با هم فرصتی داریم تا یک پلتفرم بازاریابی مدرن و متصل ایجاد کنیم که مردم را در اولویت قرار دهد. با درک واقعی آنچه برای مشتریان و فروشندگان کوبوتا بیشترین اهمیت را دارد، و با درک آنچه عشق آنها به این برند را برمیانگیزد، ارتباطات واقعی برقرار خواهیم کرد و کسب و کار را به گونهای پیش خواهیم برد که برای مردم تفاوت واقعی ایجاد کند.»
انتصاب VML گامی مهم برای کوبوتا است، زیرا این شرکت در رویکردی یکپارچهتر و مبتنی بر داده برای بازاریابی سرمایهگذاری میکند و هدف آن ایجاد قابلیت در سراسر منطقه برای پشتیبانی از فعالیتهای شرکتی و تجاری است.