خبر فوری
شناسه خبر: 35072

عمران و آب‌رسانی به روستای «جامکان»، در اولویت برنامه‌ها

مراسم دیدار مردمی دکتر الهام آزاد، نماینده مردم شهرستان نایین و غیره به‌منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم «جامکان» در این روستا برگزارشد.

عمران و آب‌رسانی به روستای «جامکان»، در اولویت برنامه‌ها

اخبار سبز کشاورزی؛ مراسم دیدار مردمی دکتر الهام آزاد، نماینده مردم شهرستان نایین، خور و بیابانک در مجلس، مهندس سلیمی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نایین، مهندس وهابی، مدیرعامل تعاونی دهیاری بخش مرکزی شهرستان نایین، و مهندس حسین‌زاده، مسئول فنی تعاونی دهیاری بخش مرکزی این شهرستان، به‌منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم «جامکان» در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) این روستا برگزارشد.

کمبود آب شرب پایدار

در این مراسم دکتر آزاد ضمن دیدار با مردم و اطلاع از مشکلات موجود در این روستا گفت: با توجه به جمعیت 25 نفری ساکن در این روستا و وجود کارخانه فعال تولید پوشال کولر، عمده مشکلات و دغدغه‌های اهالی روستا درخصوص کمبود آب شرب پایدار جهت مصرف و همچنین آب زراعی جهت کشاورزی و مشاغل روستایی است که این امر باید با پیگیری و همکاری جهاد کشاورزی شهرستان نایین و امور منابع آب این شهرستان هرچه سریع‌تر مرتفع شود.

روستای جامکان در طرح هادی قرار گرفته

مهندس سلیمی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نایین، نیز در این دیدار مردمی اظهار داشت: این روستا در طرح هادی قرار گرفته و امیدواریم با اجرای این طرح، سایر مشکلات آن نیز مرتفع شود.

گفتنی است، با توجه به نوسانات برق این روستا طی تماس تلفنی، مدیر امور برق شهرستان نایین قول مساعدت داد که هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکل همکاری لازم را با اهالی روستا داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای