خبر فوری
شناسه خبر: 46639

ذرت کمتر و سویا بیشتر در برخی از مناطق آمریکا

آب و هوای بد در پاییز گذشته احتمالاً مانع از ورود برخی تولیدکنندگان به مزارع آمریکا شده است، اما اساس گندم محلی با مشکل مواجه شده است زیرا آسانسورها برای تخلیه محصول گندم زمستانه 2023 با مشکل مواجه شده اند. همانطور که در گزارش های هفتگی Grain Bids منتشر شده توسط USDA مشاهده می شود، مبنای کشت جدید بسیار پایین تر از حد متوسط ​​بوده است.

ذرت کمتر و سویا بیشتر در برخی از مناطق آمریکا

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ در حالی که ذرت از نظر تعداد هکتارهای کاشته شده در منطقه بهترین است، هکتارهای سویا در این فصل رشد زیادی داشتند، در حالی که هکتارها گندم کاهش یافت.

بر اساس گزارش کاشت ژوئن USDA، به آنچه تولیدکنندگان در سراسر منطقه کاشته اند، نگاهی انداختیم:

در اوهایو و میشیگان، هکتارهای ذرت و سویا با کاهش ذرت، اما بیشتر لوبیا، معامله شد.

در سراسر شمال شرقی و میانه اقیانوس اطلس، هر دو هکتار ذرت و سویا افزایش یافت؛ به جز نیویورک، جایی که هکتار ذرت و سویا کاهش یافت. اما در کل، هکتارهای گندم زمستانه با کاهش دو رقمی سطح زیرکشت در اکثر ایالت ها کاهش یافت.

آب و هوای بد در پاییز گذشته احتمالاً مانع از ورود برخی تولیدکنندگان به مزارع شده است، اما اساس گندم محلی با مشکل مواجه شده است زیرا آسانسورها برای تخلیه محصول گندم زمستانه 2023 با مشکل مواجه شده اند. همانطور که در گزارش های هفتگی Grain Bids منتشر شده توسط USDA مشاهده می شود، مبنای کشت جدید بسیار پایین تر از حد متوسط ​​بوده است.

یکی دیگر از محصولات بزرگ امسال ممکن است پایه را تا پایان سال و تا سال آینده پایین نگه دارد.

ذرت و گندم در انبار

خدمات ملی آمار کشاورزی گزارش های موجودی محصول را در میشیگان و اوهایو منتشر کرده است.

به گفته مارلو دی. جانسون، مدیر منطقه ای دفتر منطقه ای دریاچه های بزرگ USDA-NASS، گزارش 1 ژوئن برای میشیگان نشان داد که ذرت در مجموع 117 میلیون بوشل، 17 درصد نسبت به سال گذشته، 17 درصد است.

حدود 56 درصد ذرت در مزارع ذخیره می شد. استفاده و فساد سه ماهه سوم، که به نام ناپدید شدن نیز شناخته می شود، 84.7 میلیون بوشل بوده است، در حالی که سال قبل 75.3 میلیون بوشل بود.

ذخایر سویا 16.2 میلیون بوشل بود که 46 درصد کمتر از سال قبل بوده است. ذخایر سویا در مزرعه 8 میلیون بوشل بود و ناپدید شدن سه ماهه سوم 27.5 میلیون بوشل بود، در مقایسه با 15.9 میلیون بوشل در مدت مشابه سال قبل.

ذخایر گندم در مجموع به 19.8 میلیون بوشل رسید که 48 درصد بیشتر از یک سال قبل است. ناپدید شدن سه ماهه چهارم 10 میلیون بوشل بود، در مقایسه با 6.11 میلیون بوشل در سال قبل. حدود 96 درصد از ذخایر گندم در انبارهای تجاری بوده است.

بن تورنس، آمارگیر ایالتی برای اداره صحرایی USDA-NASS اوهایو، می‌گوید: در اوهایو، ذخایر ذرت در مجموع به 250 میلیون بوشل رسید که 24 درصد بیشتر از یک سال قبل است. حدود 56 درصد ذرت در مزارع ذخیره می شد. ناپدید شدن سه ماهه سوم 164 میلیون بوشل بود، در مقایسه با 172 میلیون بوشل در سال گذشته.

ذخایر سویا 76.6 میلیون بوشل بود که 25 درصد بیشتر از ذخایر سال قبل بود. ذخایر سویا در مزرعه 39 میلیون بوشل بود. سه ماهه سوم ناپدید شدن 55.9 میلیون بوشل در مقایسه با 85.5 میلیون بوشل در سال گذشته را نشان داد.

ذخایر گندم 34.6 میلیون بوشل بود که 28 درصد بیشتر از یک سال قبل بود. ناپدید شدن سه ماهه چهارم 12.8 میلیون بوشل، مشابه سال قبل بود. حدود 98 درصد از ذخایر گندم در انبارهای تجاری بود.

دیدگاه ملی

سطح زیر کشت ذرت وزارت کشاورزی ایالات متحده 91.5 میلیون هکتار است که بالاتر از برآورد قبلی در ماه مارس است، اما بیش از 3 میلیون هکتار کمتر از سال گذشته است.

رقم سویا 86.1 میلیون هکتار است که 3 درصد بیشتر از سال گذشته است، اما کمتر از پیش بینی قبلی 86.5 میلیون هکتار است.

سطح گندم با 47.2 میلیون هکتار 5 درصد کمتر از سال گذشته است. بزرگترین برش از هکتار گندم گندم زمستانه - 33.8 میلیون هکتار - و پس از آن گندم بهاره - 11.3 میلیون هکتار - و دوروم - 2.17 میلیون هکتار است.

طبق مقاله 28 ژوئن Farm Futures، ذخایر ذرت تا 1 ژوئن در مجموع به 4.99 میلیارد بوشل رسید که 22 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت. حدود 3.03 میلیارد بوشل در مزرعه ذخیره می شود و ذخایر خارج از مزرعه 1.97 میلیارد بوشل است. ناپدید شدن بین مارس و می 3.36 میلیارد بوشل بود که کمی بیشتر از 3.29 میلیارد بوشل نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

ذخایر سویا 970 میلیون بوشل بود که نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است. از این مجموع، 466 میلیون بوشل در مزرعه ذخیره می شود و ذخایر خارج از مزرعه 504 میلیون بوشل است. ناپدید شدن بین مارس و می به 875 میلیون بوشل رسید که نسبت به سال گذشته 2 درصد کاهش داشت.

ذخایر گندم کامل محصول قدیمی به 702 میلیون بوشل رسید که نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش داشت. از این مجموع، 139 میلیون بوشل در مزرعه ذخیره می شود و 563 میلیون بوشل باقی مانده در خارج از مزرعه ذخیره می شود. ناپدید شدن بین مارس و مه در مجموع 387 میلیون بوشل بوده است که نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای