خبر فوری
شناسه خبر: 46761

ماریا دوسئو انتونز؛ وزیر کشاورزی و خواربار پرتغال

در این مطلب نگاهی به زندگی ماریا دوسئو انتونز؛ وزیر کشاورزی و خواربار پرتغال می ندازیم. زن قدرتمندی که از سال 2019 تا به حال به کشورش خدمت کرده.

ماریا دوسئو انتونز؛ وزیر کشاورزی و خواربار پرتغال

اخبار سبز کشاورزی: Maria do Céu Antunes در سال 1970 در آبرانتس، پرتغال به دنیا آمد.

او فارغ التحصیل بیوشیمی از دانشکده علم و فناوری دانشگاه کویمبرا و دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در مدیریت ایمنی و کیفیت مواد غذایی از مؤسسه عالی علوم بهداشتی Egas Moniz است.

این زن توانمند به مدت 9 سال شهردار آبرانتس بود و از سال 2013 ریاست شورای بین شهری جامعه بین شهری میانه تاگوس را بر عهده داشت.

خانم دوسئو انتونز همچنین عضو شورای اقتصادی و اجتماعی و شورای شهرداری ها و مناطق اروپایی در کمیته دائمی برابری جنسیتی در زندگی محلی بود.

او عضو کمیته راهبری برنامه عملیاتی منطقه ای مرکزی، Centro 2020 و کمیته اجرایی بدنه منطقه ای گردشگری در مرکز پرتغال است و همچنین ریاست هیئت مدیره TecParques، انجمن پارک های علم و فناوری پرتغال را بر عهده دارد.

او جوایزی چون "شهرداری + مسئول خانواده ها"، "جایزه شهرداری در برابری زندگی"، "جایزه رهبری پایدار تسلا"، "جایزه زنان دهه در زندگی عمومی" و جایزه لیگ همه بانوان را برنده شده است..

ماریا دوسئو انتونز از فوریه 2019 وزیر امور خارجه در توسعه منطقه ای در دولت اول آنتونیو کاستا و وزیر کشاورزی در دولت دوم آنتونیو کاستا بود که از سال 2019 تا امسال ادامه داشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای