خبر فوری
شناسه خبر: 47469

ارومیه میزبان دومین نمایشگاه تخصصی صنعت پرورش زنبور عسل

دومین نمایشگاه صنعت زنبورداری وعسل از 21تا 24شهریورماه 1403در محل نمایشگاههای بین المللی استان آذربایجان غربی(ارومیه) در حال برگزاری است.

ارومیه میزبان دومین نمایشگاه تخصصی صنعت پرورش زنبور عسل

اخبار سبز کشاورزی؛ حضور و مشارکت شرکت‌های تولیدکننده، اعلام آمادگی تشکل‌ها و زنبورداران برای حضور و بازدید، حضور مسئولان استانی در آیین افتتاحیه و بازدید از غرفه‌ها، اطلاع‌رسانی گسترده به شکل‌های مختلف همه و همه امید به یک رخداد هیجان‌انگیز و موثر در افزایش تولید و بهره‌وری را نوید می‌دهد.

در این نمایشگاه یک نشست تخصصی بررسی چالش‌ها و فرصت‌های صنعت زنبورداری با حضور دکتر ناصر تاج‌آبادی با حضور فعالان صنعت زنبورداری استان آذربایجان غربی با هدف شناسایی نقاط قوت وضعف این صنعت در استان برگزار می‌شود.

در صبح روز 24شهریور نیز یک کلاس آموزشی با حضور 4تن از اساتید بنام و صاحب‌نظر صنعت زنبورداری شامل جناب آقایان دکترناصر تاج‌آبادی، مهندس پیرایرانی، مهندس جاهد و دکترعرب با هدف به‌روزرسانی دانش زنبورداران و گسترش دانسته‌های علمی و کاربردی در سالن خانه جوان شهرستان ارومیه برگزار می‌گردد.

در مجموع دربازه زمانی 21 تا 24شهریور 1403یک اتفاق تحول‌ساز درون خانواده صنعت زنبورداری رقم خواهد خورد که شایسته است کلیه زنبورداران، کارشناسان و فعالان صنعت زنبورعسل به نیکی از آن بهره بگیرند.

این در حالی است که استان آذربایجان غربی فی نفسه توانمندیهای سرشاری هم از جهت تولید وهم از جهت تعدادبهره بردار دارد و قطعا این رویدادرا پربار وباشکوه می سازد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای