خبر فوری
شناسه خبر: 47704

دانشگاه اصفهان میزبان دومین همایش ملی فرآورده‌های زنبورعسل

دومین همایش ملی فرآورده‌های زنبورعسل از 24 تا 26مهر 1403به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

دانشگاه اصفهان میزبان دومین همایش ملی فرآورده‌های زنبورعسل

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ دکتر شهرام دادگستر دبیر اجرایی این همایش در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی گفت: تاکنون 100عنوان مقاله با موضوع فراورده‌های زنبورعسل به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از داوری مقالات برخی به صورت سخنرانی و برخی به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

دکتر دادگستر برگزاری نخستین همایش را در سال 1397به میزبانی اصفهان یادآور شد و گفت: استان اصفهان در این زمینه جز پیشگامان این عرصه است که می‌بایست از این ظرفیت کثرت بهره‌برداران و حضور بیشترین واحدهای بسته‌بندی و عرضه عسل بهره مفیدی برای هرچه پربار کردن این رخداد برد.

دبیر اجرایی دومین همایش ملی فرآورده‌های زنبورعسل خاطرنشان کرد: این همایش دارای امتیاز بازآموزی برای گروه‌های پزشکی و اطبا طب سنتی است. همچنین گواهی حضور از طرف دانشگاه اصفهان به همه ثبت‌نام کنندگان و شرکت‌کنندگان در همایش اعطا خواهدشد. با توجه به شرایط اقتصادی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که زنبورداران با حداقل هزینه بتوانند در این همایش و کارگاه‌های آموزشی ثبت نام و حضور یابند.

وی بیان داشت: روز24 مهر چهار کارگاه آموزشی در موضوعات مختلفی چون کاربرد محصولات زنبورعسل در طب سنتی، فرآوری محصولات دارویی و بهداشتی، مدیریت فروش و برندسازی و شاخص‌های عسل دارویی برگزار خواهد شد. نمایشگاه جنبی با حضور شرکت‌های مطرح تولید کننده لوازم، عسل و محصولات زنبورعسل نیز دایر است و همچنین بازدید از مجتمع تولیدی آموزشی دنا و برنامه‌های جنبی دیگر که همگی بر غنای این همایش و حضور در دانشگاه اصفهان برنامه ریزی شده که موجب تنوع و تبادل اطلاعات مفید خواهد بود.

وی ضمن اظهار این مطلب که دانشگاه اصفهان درحال تدارک میزبانی با حداکثر تلاش و توان است از فعالان محترم صنعت زنبورداری دعوت کرد برای برنامه‌ریزی منسجم‌تر زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای