خبر فوری
شناسه خبر: 47742

وضعیت رابطه بسته بندی کمپوست با بازیافت های آلی در کالیفرنیا

نشست BPI در کالیفرنیا بر تنش و پیچیدگی مداوم در مورد نحوه رسیدگی به این دسته بسته بندی در حال رشد تأکید کرد.

وضعیت رابطه بسته بندی کمپوست با بازیافت های آلی در کالیفرنیا

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ در اوایل این ماه، بیش از 200 کمپوست ساز، تولید کننده بسته بندی و دیگران در برکلی، کالیفرنیا گرد هم آمدند تا در دومین اجلاس سالانه BPI درباره آینده بازیافت مواد آلی صحبت کنند. وقتی نوبت به آینده بسته بندی کمپوست می شود، آینده به اندازه شیرابه کمپوست روشن است.

برای بیش از یک دهه، کمپوست‌هایی که کمپوست ارگانیک تایید شده توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده را می‌فروشند، با حذف بسته‌بندی‌های قابل کمپوست - همراه با آلودگی پلاستیکی معمولی - از زباله‌های حیاط و مواد غذایی مشکل داشتند.

کمپوست ارگانیک تایید شده

قوانین برنامه ملی ارگانیک، بیوپلاستیک قابل کمپوست را به عنوان ورودی برای این ماده تایید شده ممنوع می کند. سال گذشته، موسسه محصولات زیست تخریب پذیر درخواست تغییر این مقررات را داد. انتظار می رود هیئت ملی استانداردهای ارگانیک در نشست آتی خود در پورتلند، اورگان، در اواخر اکتبر به این درخواست پاسخ دهد.

برای بیش از یک دهه، کمپوست‌هایی که کمپوست ارگانیک تایید شده توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده را می‌فروشند، با حذف بسته‌بندی‌های قابل کمپوست همراه با آلودگی پلاستیکی معمولی از زباله‌های حیاط و مواد غذایی مشکل داشتند. قوانین برنامه ملی ارگانیک، بیوپلاستیک قابل کمپوست را به عنوان ورودی برای این ماده تایید شده ممنوع می کند.

سال گذشته، موسسه محصولات زیست تخریب پذیر درخواست تغییر این مقررات را داد. انتظار می رود هیئت ملی استانداردهای ارگانیک در نشست آتی خود در پورتلند، اورگان، در اواخر اکتبر به این درخواست پاسخ دهد.

تغییر قانون NOP

در رویداد اخیر BPI، رودز یپسن، مدیر اجرایی، از اینکه سازندگان کالیفرنیا برای حمایت از این طومار تلاش بیشتری نمی‌کنند، ابراز ناامیدی کرد. او گفت در حالی که سیاست های کالیفرنیا کار با مواد را برای سازندگان کمپوست در این ایالت پیچیده تر می کند، "این بهانه ای برای از بین بردن تلاش هایی نیست که ساخت آن سال ها طول کشیده است."

در پاسخ، نیل ادگار، مدیر اجرایی ائتلاف کمپوست کالیفرنیا گفت که قصد دارد در حمایت از این دادخواست شهادت دهد. اما او همچنین از یپسن پرسید که چرا BPI - و تولیدکنندگان پلاستیک‌های زیستی مانند NatureWorks - اخیراً برای تغییر قانون NOP اقدام کردند، که «به مدت 15 سال به‌عنوان یک مانع بالقوه برای انتقال این مواد به تأسیسات کمپوست شناخته شده و به عنوان ارگانیک پذیرفته شده است. ”

با وجود لحظات تنش، این رویداد عموماً غیرنظامی بود و کمپوست‌سازان کالیفرنیا و سایر ایالت‌ها از دعوت شدن برای بحث در مورد موضع‌گیری‌های خود در مورد بسته‌بندی قابل کمپوست و آلودگی در جلسات 10 سپتامبر ابراز قدردانی کردند.

پیرس لوئیس، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت تولید کننده کمپوست اورگان Dirt Hugger، گفت: رودز یک پل ساز باورنکردنی است و به تصمیم یپسن برای دعوت از شرکت های کمپوست "که از محصولی که کنفرانس تولید می کند استفاده نمی کنند" برای ایفای نقش در رویداد

با این حال، بسیاری از شرکت‌کنندگان در مورد تلاش برای بسته‌بندی کمپوست‌پذیر با نور سبز به‌عنوان ماده اولیه کمپوست دوگانگی نشان دادند.

جسیکا آلدریج، مدیر برنامه های پایداری و زباله صفر در خدمات آتن مستقر در کالیفرنیا گفت: «ما در وضعیت بدی گیر کرده اییم.»

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای