خبر فوری
شناسه خبر: 41020

دعوت مرغدار جهرمی از رئیسی

درپی سفر رئیس‌جمهور به استان فارس، یکی از مرغداران شهرستان جهرم با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار بازدید وی از واحد مرغداری خود شد.

دعوت مرغدار جهرمی از رئیسی

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ محمدحسین فرحی جهرمی، مرغدار شهرستان جهرم در استان فارس، ضمن گرامی‌داشت سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان فارس خواستار سفر رئیس جمهور به شهرستان جهرم و بازدید از واحد مرغداری 50 هزار قطعه‌ای وزین و آشنایی با مشکلات تولیدکنندگان این شهرستان در این بخش شد.

گفتنی است، شهرستان جهرم دارای ۸۶ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت ۲ میلیون قطعه در هر دوره جوجه‌ریزی و همچنین ۱۵ واحد مرغ تخم‌گذار با ظرفیت ۵ هزار قطعه در هر دوره است. این شهرستان در گوشت مرغ با ظرفیت تولید سالانه ۱۳ هزار تن در سال رتبه ۲ استان و در تخم مرغ با ۵۱۰۰ تن تولید سالانه در رتبه دوم فارس قرار دارد.

ظرفیت تولید سالانه ۱۳ هزار تن گوشت مرغ در سال را دارد، رتبه ۲ استان و در تخم مرغ با ۵۱۰۰ تن تولید سالانه در رتبه دوم فارس قرار داریم.

بیشتر بخوانید: قطع برق ۱۰ ساعته و زیان مرغداران جهرمی

متن نامه این مرغدار به شرح زیر است:

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

موضوع: تقاضای بازدید از یک واحد مرغداری گوشتی در استان فارس

با احترام و عرض ادب ضمن عرض خیرمقدم به جنابعالی در سفر به استان فارس سومین حرم اهل بیت (ع) به استحضار حضرت عالی می‌رساند برابر نظر کارشناسان بعد از صنعت نفت ملی و دولتی بیشترین سرمایه‌گذاری در صنعت طیور کشور توسط بخش خصوصی انجام شده است و ایران را به مقام هفتم دنیا در تولید مرغ رسانده است و استان فارس دارای مقام سوم کشور در این خصوص است.

از جنابعالی درخواست می‌گردد در سفر استانی آتی به فارس از یکی از واحد مرغداری گوشتی استان فارس به صلاح‌دید مسئولین بازدید میدانی فرموده و از نزدیک با مسائل این سربازان گمنام عرصه تولید و امنیت غذایی کشور مطلع شوید.

مزید اطلاع هر واحدی که انتخاب و بازدید فرمائید زبان حال و مشترک 16500 واحد تولیدی با توان بالقوه 3000000 تن در سال کشور است.

چنانچه در سفر استانی حضرتعالی، بازدید از شهرستان جهرم برنامه‌ریزی شده باشد واحد 50000 قطعه‌ای مرغداری وزین آمادگی دارد با حذف پروتکل‌های بهداشتی و الزامی سازمان دامپزشکی کشور از جنابعالی دعوت به بازدید کند و توضیحات لازم در محل تقدیم گردد.

با احترام

محمد حسین فرحی جهرمی

مرغدار شهرستان جهرم

*************************************

آدرس: جهرم- خیابان بهارستان نیش میدان جهاد کدپستی 7418846754 منزل محمدحسین فرحی جهرمی

تلفن- 09177913694

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای