آخرین خبرها:
شناسه خبر: 45161

استخدام وزارت جهاد کشاورزی

۲ هزار نیروی متخصص جذب وزارت جهاد کشاورزی می‌شوند

وزارت جهاد کشاورزی به عنوان یکی از سازمان‌های دولتی در آزمون فراگیر، جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون انجام می‌دهد.

۲ هزار نیروی متخصص جذب وزارت جهاد کشاورزی می‌شوند

در این رابطه معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی گفت: به زودی آزمون جذب ۲ هزار نیروی متخصص مختص وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

هوشنگ محمدی در نخستین سفر استانی خود به همدان گفت: همدان نقش بسزایی در تامین معیشت مردم دارد به طوری که در تولیداتی همچون سیب‌زمینی، گردو، سیر و محصولات دامی حائز رتبه کشوری است.

سهم تعیین کننده استان همدان در امنیت غذایی

او با بیان اینکه سهم تعیین کننده استان همدان در امنیت غذایی در مواقع بحران شایان ذکر است، گفت: استعداد این منطقه در حوزه دامی از گذشته تاکنون نیز زبانزد بوده است و باید بیش‌از قبل مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در ادامه در تشریح خدمات رفاهی همکاران خود در این وزارتخانه، گفت: در سال جاری یکی از مبانی ارزیابی روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی در بخش خدمات است.

محمدی با تاکید بر اینکه در ارزیابی روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها بر اساس شاخص‌ها ۳۰ درصد به حوزه خدمات رفاهی و پرسنلی در سال ۱۴۰۳ اختصاص دارد، گفت: همچنان که برای تولید تلاش شبانه روزی را در دستور کار داریم، برای ارائه خدمات رفاهی به همکاران خود نیز باید مجدانه پیگیر باشیم.

او با اشاره به تشکیل ستاد رفاهیات در آینده نزدیک، گفت: این ستاد از اردیبهشت ماه به صورت ماهانه با حضور روسای سازمان‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود و جدول امتیازات استان‌ها در این ستاد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای