آخرین خبرها:
شناسه خبر: 45650

تشییع و خاکسپاری بنیانگذار پایانه گل و گیاه ایران برگزار شد

صیح امروز مراسم تشییع و خاکسپاری سیدجلال عجایبی، بنیانگذار پایانه گل و گیاه ایران و سلطان گل ایران، در بهشت زهرای تهران برگزار شد.

تشییع و خاکسپاری بنیانگذار پایانه گل و گیاه ایران برگزار شد

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ مراسم تشییع زنده‌یاد سیدجلال عجایبی، پیشکسوت و بنیانگذار پایانه گل و گیاه و رئیس اسبق اتحادیه گل و گیاه کشور، امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 9 صبح از مجتمع «رز» واقع در یوسف‌آباد و مرکز عرضه گل که توسط آن مرحوم بنا نهاده شده بود، به سمت بهشت زهرا در حال برگزاری است.

با توجه به نقش اثرگذار مرحوم عجایبی در احداث پایانه گل و گیاه در کشور در مراسم این مرحوم برخی از مسئولان و بزرگان بخش کشاورزی از جمله دکتر عیسی کلانتری، وزیر اسبق کشاورزی حضور دارند.

زنده یاد عجایبی در طول حیات خود تلاش‌ بسیاری برای رفع موانع پیش‌روی احداث پایانه‌های گل و گیاه و رونق هر چه بیشتر اقتصاد در بخش کشاورزی انجام داد، هر چند به دلیل برخی کارشکنی‌ها و عدم همکاری این پایانه‌ها به طور کامل به بهره‌برداری نرسید.

گفتنی است،  مجلس ترحیم آن بزرگوار روز جمعه در مسجد نور میدان فاطمی از ساعت 13:30 الی 15 برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

  • علی محمد حسینی پاسخ به نظر

    درگذشت مرحوم عجایبی را به جامعه کشاورزی تسلیت عرض میکنم .در طول دوران ماموریت اینجانب در مدیریت جهادکشاورزی اسلامشهر از این مرد بزرگ درس گرفتم‌.همیشه آرزو داشت پایانه گل وگیاه اسلامشهر کامل شود وهمچون اروپا فعالیت کند .درسال ۸۳در جشنواره ملی گل وگیاه همواره مشوق استفاده مردم از گل برای زندگی بهتر بود .
    روحش شاد ودر جوار حق همواره آرامش داشته باشد

چندرسانه‌ای