خبر فوری
شناسه خبر: 48068

مدیر فروش هلدینگ صنعتی فرابرد در هفتمین آیفارم:

کشاورزان از پهپادهای ایرانی استفاده کنند

هلدینگ صنعتی فرابرد به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده پهپادهای غیرنظامی در ایران با ارائه طیف وسعی از پهپادها تحولی عظیم در این صنعت ایجاد کرده

کشاورزان از پهپادهای ایرانی استفاده کنند

اخبار سبز کشاورزی؛ هلدینگ صنعتی فرابرد، به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده پهپادهای غیرنظامی در ایران، با ارائه طیف گسترده‌ای از پهپادها در حوزه‌های کشاورزی، نقشه‌برداری، پایش و نظارت و تصویربرداری، تحولی عظیم در صنعت پهپاد کشور ایجاد کرده است.

امیررضا پناهی، مدیر فروش این هلدینگ، مزیت‌های محصولات این شرکت را برشمرد و گفت: کیفیت بالا و قیمت رقابتی، بدنه کاملاً کربنی که باعث افزایش استحکام و کاهش وزن پهپادها شده است، مجهز بودن پهپاد‌های این شرکت به سیستم هوشمند، دارا بودن تمام مجوزهای قانونی از سازمان هواپیمایی کشوری و ارائه خدمات کامل پس از فروش، ازجمله مزیت‌های محصولات این هلدینگ است.

مدیر-فروش-هلدینگ-صنعتی-فرابرد-2

نوسان‌های ارزی ازجمله مشکلات پیش‌روی تولیدکننده پهپاد

وی نوسان‌های ارزی را ازجمله مشکلات پیش‌روی این هلدینگ می‌داند و با توجه به این گستردگی کاربرد پهپادها از صنایع مختلف بازار این صنعت را در کشورمان گسترده کرده است، خواستار برقراری حمایت‌های دولتی از این صنعت می‌شود.

پناهی، مدیر فروش هلدینگ صنعتی فرابرد، با اشاره به حضور در نمایشگاه آیفارم امسال گفت: نمایشگاه آیفارم، فرصتی ارزشمند برای تولیدکنندگان پهپادهای غیرنظامی در ایران و فعالان این حوزه کشاورزی فراهم کرد و در ادامه از هموطنان می‌خواهد که از محصولات داخلی حمایت و با خیال آسوده از پهپادهای تولید ایران استفاده کنند.

وی در پایان تاکید می‌کند: این هلدینگ با تولید پهپادهای باکیفیت و بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط گامی بزرگ در جهت توسعه تولید این پرنده‌های غیرنظامی برداشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای