خبر فوری
شناسه خبر: 47294

نمایشگاهی به بزرگی جهان+ کلیپ

همواره نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های تخصصی در گوشه و کنار جهان تاثیر به‌سزایی بر آن صنعت و تولیدکنندگان آن دارد و عرصه رقابتی مثبت و تنگاتنگ خواهد بود.

نمایشگاهی به بزرگی جهان+ کلیپ

اخبار سبز کشاورزی؛ در این میان نمایشگاه و جشنواره سومت که هر ساله در کشور فرانسه برگزار می‌گردد در صنعت دام یکی از چند نمایشگاه مهم جهان است.

 در این نمایشگاه دامداران از 35 کشور دنیا دام‌های خود را از نژادهای گوناگون به نمایش گذاشته و بازدیدکنندگان را به آخرین دستاوردها از لحاظ کمی و کیفی در حوزه دام دعوت می‌کنند.

این نمایشگاه بزرگ نزدیک به 100 هزار بازدیدکننده از سراسر دنیا دارد و خوشبختانه هر ساله از ایران هم بازدیدکنندگان از شرکت‌های مختلف حضور دارند و از نزدیک این رقابت را شاهد هستند.

اما به‌راستی می‌توان از این رویداد الگوبرداری درستی کرد، با توجه به اینکه در عرصه دام و طیور کشور از ظرفیت و توان بالایی برخوردار است و ما هم می‌توانیم در یک زمان مشخص از دامداری‌های برتر در استان‌های کشور جشنواره‌ایی را بر پا سازیم و برای دامداران برتر هدایا و جوایزی را به خاطر تلاش و زحمات آنان در نظر بگیریم.

این اقدام ضمن اینکه می‌تواند رقابتی سازنده مابین دامداران یا مرغداران کشور بر قرار سازد سبب می‌شود تا از لحاظ آیتم‌های نژاد، طریقه نگهداری دام، تغذیه مناسب و نژادهای برتر و دیگر موارد کمک بسیار مناسبی به پیشرفت دامداری کشور شود و همچنین می‌توان از کشورهای همسایه نیز که در حوزه دام حرفی برای گفتن دارند دعوت کرد تا در این جشنواره شرکت کنند.

به هر حال، چنین نمایشگاه‌های بین‌المللی فرصتی است تا توان رقابت و امکانات سخت‌افزایی و نرم‌افزایی کشور سنجیده شود یا با مشارکت موثر در این گونه رویدادها بتوانیم امکانات دامپروری خود را به جهان نشان دهیم.

باشد تا مسئولان ذی‌ربط در آینده بیشتر و بهتر به فکر صنعت دامپروری کشور باشند و ایران را در رتبه‌های جهانی در این حوزه ببینیم.

نمایشگاهی-به-بزرگی-جهان1

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای