آخرین خبرها:
شناسه خبر: 46051

همستر تا کی وقت دارد؟

خیلی از نوجوانان حتی در ایران این روزها مشغول سکه جمع کردن با سرعت در بازی جدید تلگرامی هستند و گمان می کنند تا تاریخ لیست شدن زمان دارند سکه جمع کنند اما همستر تا کی وقت دارد؟

همستر تا کی وقت دارد؟

به گزارش اخبار سبز کشاورزی، همستر کامبات در ۶ فروردین ۱۴۰۳ راه‌اندازی شد و پس‌ از ۱۱ روز از راه‌اندازی اولیه به رکورد قابل‌ توجه یک میلیون کاربر رسید.

تعداد آن‌ها هم هر روز بیشتر می‌شود. Hamster Kombat طبق ادعای سازندگانش تاکنون بیش‌ از ۶۰ میلیون کاربر و ۲۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

هرچند فعلا همستر کامبت فقط یک بازی است، احتمال ایردراپ آن وجود دارد.

این یعنی احتمال دارد افرادی که سکه‌های داخل بازی را جمع‌آوری می‌کنند، در طول TGE (رویداد ایجاد توکن) واجد شرایط ایردراپ شوند.

به‌ بیان دیگر در صورت لیست‌شدن پروژه در صرافی‌ها، قیمت ارز همستر با هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند، تعیین خواهد شد و در آن‌صورت امکان فروش سکه‌ها و تبدیل آن‌ها به پول واقعی فراهم خواهد شد.

 توکن Hamster Kombat احتمالاً در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) وارد صرافی‌های متمرکز رمزارز خواهد شد.

در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، می‌توانید سکه‌های جمع‌آوری‌شده در بازی را به پول واقعی یا سایر رمزارزهای معتبر مثل بیت کوین، اتریوم و تتر تبدیل کنید.

اما اینکه وقت آن تمام می شود یا پس از لیست شدن هم باز می توان از بازی پول درآورد مشخص نیست.

همستر کامبت قانونی است؟

با توجه به ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمی‌توان به‌طور مستقیم گفت که همستر کامبت قانونی یا کلاهبرداری است.

بااین‌حال، طبق برخی نشانه‌ها، Hamster می‌تواند در نهایت به چیزی مفید تبدیل شود و یکی از این نشانه‌ها همکاری‌های استراتژیک آن‌ با صرافی‌هایی مانند BingX به‌شمار می‌آید.

مهم: آینده‌ی بازی همستر کامبات واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد؛ بنابراین این معرفی را به‌منظور تأیید برای درآمدزایی قلمداد نکنید.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای