آخرین خبرها:
شناسه خبر: 46060

مرسدس بنز ارزان‌تر از هیوندای سانتافه +عکس

مرسدس بنز سپتامبر سال گذشته از جدیدترین نسخه E کلاس All-Terrain رونمایی کرد. این خودرو در هر محیطی می‌تواند حرکت کند و اکنون با گذشت چند ماه از رونمایی، قیمت آن تعیین شده است.

مرسدس بنز ارزان‌تر از هیوندای سانتافه +عکس

اخبار سبز کشاورزی: قیمت پایه E کلاس All-Terrain از ۷۵۸۵۰ دلار، معادل ۴ میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان، ارزان‌تر یک هیوندای سانتافه کارکرده در بازار ایران، شروع می‌شود. این عدد ۳۴۵۰ دلار گران‌تر از مدل سال گذشته است.

مانند هر خودروی لوکس، E۴۵۰ All-Terrain با فهرست تقریباً بی‌پایانی از امکانات اضافی و پکیج‌های ارتقاء در دسترس است. مشتریان می‌توانند پکیج Night را با قیمت ۲۰۰ دلار اضافه کنند که جلوپنجره، روکش آینه‌ها، اطراف شیشه‌ها و بخش‌هایی از نمای عقب را به رنگ مشکی براق رنگ می‌کند. مشتریان همچنین می‌توانند نورپردازی جلوپنجره ۴۰۰ دلاری را انتخاب کنند.

مرسدس بنز ارزان‌تر از هیوندای سانتافه +عکس 1

۱۰ گزینه رنگ برای بدنه وجود دارد که دو رنگ آن یعنی Manufaktur Moonlight White متالیک و Manufaktur Alpine Grey حدود ۱۷۵۰ دلار قیمت دارند. مرسدس دو گزینه رینگ ۱۹ و ۲۰ اینچی را ارائه می‌دهد.

در داخل، بنز ۹ انتخاب تودوزی و ۶ گزینه تریم را ارائه می‌دهد. بسته ۲۹۵۰ دلاری Multicontour Seat که شامل ماساژور، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو و همچنین سیستم‌های تصفیه هوا و سیستم‌های خوشبوکننده Air Balance می‌شود، قابل سفارش است. تریم کنسول وسط چوبی ۲۰۰ دلار قیمت دارد، درحالی‌که‌تریم فلزی نقره‌ای ۱۵۰ دلار است.

مشتریان در تریم ۲۵۵۰ دلاری Pinnacle از جلوپنجره روشن، نمایشگر هدآپ، روشنایی فعال محیط و شیشه‌های عایق حرارت و نویز بهره می‌برند. پک سوپر اسکرین MBUX با نمایشگر سرنشین جلو ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد. قیمت صفحه‌نمایش کیلومتر شمار سه‌بعدی ۱۲٫۳ اینچی، ۹۰۰ دلار اعلام شده است.

مرسدس بنز ارزان‌تر از هیوندای سانتافه +عکس 2

بسته کمک‌راننده نیز با قیمت ۱۹۵۰ دلار موجود است که چندین ویژگی ایمنی مانند کمک نقطه کور فعال، کمک ترمز، کمک توقف اضطراری و غیره را اضافه می‌کند.

موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ و هیبریدی مرسدس به این استیشن واگن نیرو می‌دهد که با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک این برند جفت می‌شود. این خودرو ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و در ۴٫۶ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مرسدس بنز ارزان‌تر از هیوندای سانتافه +عکس 3

این خودروساز حداکثر سرعت این استیشن واگن را به ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت محدود می‌کند، درحالی‌که به‌صورت استاندارد با سیستم چهارچرخ محرک و سیستم تعلیق بادی تطبیقی عرضه می‌شود./ خبرآنلاین

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای