آخرین خبرها:
شناسه خبر: 46293

هند و حرکت از کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن

کمیسر تولید کشاورزی در هند، در جلسه بررسی سطح بخش گفت: کشاورزان باید به جای کشاورزی سنتی با کشاورزی مدرن و سودآور پیوند بخورند. بازارهای محصولات کشاورزی این بخش باید پیشرفته و بدون نقد باشد. مساحت گواوا تایلندی، میوه اژدها، توت فرنگی و سایر میوه های مفید باید افزایش یابد.

هند و حرکت از کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛  میشرا، کمیسر تولیدات کشاورزی در هند، هنگام برگزاری یک جلسه بازنگری در سطح بخش کشاورزی و ادارات مرتبط، موارد فوق را گفت. در این جلسه دستاوردهای فصل ربیع گذشته و آمادگی ها برای فصل آینده خریف بررسی شد.

دبیر ارشد کشاورزی آشوک وارنوال، کمیسر بخش، دیپاک سینگ، کلکتور آشیش سینگ، مدیر باغبانی شاشیبوشان سینگ، کمیسر اضافی تعاونی مانوج ساریام، جمع آوری کنندگان مناطق بخش، مدیران عامل منطقه پنچایات و دفاتر دپارتمان در این جلسه حضور داشتند.

ارائه وام های کشاورزی به راحتی و با نرخ بهره صفر درصد

میشرا دستور داد که محصولات با ارزش بالا باید در این بخش ترویج شوند و تسهیلات آبیاری باید در اختیار هر کشاورز قرار گیرد. بذرها باید از نظر کیفی بهبود یابند، مکانیزاسیون کشاورزی باید ترویج شود. وام های کشاورزی را به راحتی با نرخ بهره صفر درصد در دسترس قرار دهید و هر کشاورز باید بیمه محصول را نیز انجام دهد. ارتباط کشاورزان با فناوری مدرن باید بر کشاورزی مدرن به جای کشاورزی سنتی تاکید شود.

وی گفت که فناوری جدید و پیشرفته از قبل اطلاعات آب و هوا را می داند. کشاورزان باید با این فناوری ارتباط برقرار کنند. گونه های جدید بذر باید در تقسیم بندی تشویق شوند. مقدمات فصل ربیع پیش رو باید از هم اکنون آغاز شود.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای