خبر فوری
شناسه خبر: 46544

افتتاح دفاتر جدید در اسپانیا برای پلتفرم های آنلاین کشاورزی

ویکی فارمر از افتتاح دفاتر جدید در سویا و والنسیا با یک تیم اختصاصی اسپانیایی به رهبری مدیر بازرگانی با تجربه میگل کولمنرو خبر داد که می گوید: "هدف ایجاد یک مرکز B2B کسب و کار به تجارت مدیترانه است که تولیدکنندگان محلی را با مشاغل متحد می کند."

 افتتاح دفاتر جدید در اسپانیا برای پلتفرم های آنلاین کشاورزی

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ ویکی فارمر به بیش از 22 میلیون کشاورز در بیش از 195 کشور کمک کرده است تا اطلاعات مورد نیاز خود را بیابند و به 7000 مشتری "B2B" بفروشند. ویکی فارمر از طریق فروش مستقیم و با آشنا کردن کشاورزان با تکنیک‌های مدرن، تأثیر قابل‌توجهی بر چشم‌انداز کشاورزی داشته است.

گسترش ویکی فارمر به اسپانیا نشان‌دهنده نقطه عطف مهمی برای این شرکت نوپا است: ایلیا سوسیس، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، گفت: «صحنه‌ی پر جنب و جوش استارت‌آپ در زمینه فناوری کشاورزی و سنت قوی کشاورزی آن، آن را به محیطی عالی برای گسترش فعالیت‌هایمان تبدیل کرده است. ما از همکاری با کشاورزان، مشاغل و سهامداران محلی برای ایجاد تغییرات مثبت در صنعت کشاورزی هیجان‌زده هستیم.»

پتروس ساگوس، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد علوم، نتیجه گیری می کند: "اسپانیا فرصت های زیادی را برای گسترش در استارت آپ های فناوری غذایی ارائه می دهد، و استخر استعداد در حال رشد کشور کاملاً با چشم انداز نوآورانه ما هماهنگ است."

فرصت هایی برای بهبود در چشم انداز فعلی

در اسپانیا، انتظار می‌رود ارزش تولید ناخالص بازار کشاورزی به 55.79 میلیارد دلار در سال 2024 و 60.77 میلیارد دلار تا سال 2029 برسد و نرخ رشد سالانه 1.72 درصد پیش‌بینی می‌شود.

توجه به این نکته مهم است که تعداد قابل توجهی از کشاورزان در شرایط آب و هوایی کنونی به بسیاری از شیوه های کشاورزی مدرن دسترسی ندارند و این بخش یکی از کم دیجیتالی ترین بخش ها باقی مانده است.

این تقاضا مستقیماً در رشد مستمر ویکی فارمر منعکس شده است، زیرا به نیاز دائمی به فناوری‌ها و ایده‌های جدید با پتانسیل تغییر شکل کشاورزی ما پاسخ می‌دهد.

نیاز به افزایش کارایی

ویکی فارمر اکوسیستمی از محتوا و محصولات کشاورزی است که زنجیره ارزش عادلانه‌تر، شفاف‌تر و پایدارتر را در صنایع غذایی ترویج می‌کند و در عین حال منابع آموزشی را برای تکنیک‌های کشاورزی پایدار فراهم می‌کند. تا به امروز بیش از 3 میلیون کلمه به 17 زبان ترجمه شده و توسط متخصصان دانشگاه، مراکز تحقیقاتی و مهندسین کشاورزی تهیه شده است.

به گفته میگل کولمنرو: "زنجیره تامین محصولات کشاورزی هنوز هم واسطه های زیادی دارد. محاسبات ما نشان می دهد که تولیدکنندگان به طور متوسط ​​20 درصد از زنجیره ارزش را علیرغم تولید ضروری ترین بخش آن دریافت می کنند. گران است، کند است. و مذاکره با چندین تامین کننده برای محصولات مختلف ما یک سری ابزار و یک تابلوی کنترل را برای تولیدکنندگان فراهم می کنیم تا به راحتی محصولات خود را به بازار عرضه کنند، و اینها با هم می توانند سود را به همان میزان افزایش دهند به عنوان 300٪."

ویکی فارمر با ارائه ضمانت‌ها، گزینه‌های اعتباری و مالی، و ابزارهای مذاکره برای حواشی بهتر، امکان تجمیع سفارش‌های تولیدکنندگان مختلف را در یک محموله برای صرفه‌جویی بیشتر در هزینه‌ها فراهم می‌کند. در خاتمه، میگل می گوید: «خریداران می توانند محصولات را به روشی ایمن، شفاف و کارآمد خریداری کنند.»

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای