آخرین خبرها:
شناسه خبر: 46470

تمرکز کره جنوبی بر کشاورزی هوشمند

در اواسط ژوئن، دست اندرکاران اصلی در صنعت کشاورزی و دامداری از سراسر جهان در ایلسان، کره جنوبی گرد هم آمدند. نمایشگاه سالانه KFarm، امسال با موضوع "کشاورزی آینده است"، بیش از 80 شرکت از 12 کشور را به خود جذب کرد و به وضوح مسیری را که کشاورزی کره جنوبی قصد دارد در حال حاضر و در سال های آینده تمرکز کند، نشان داد.

تمرکز کره جنوبی بر کشاورزی هوشمند

اخبار سبز کشاورزی؛  اندازه بازار جهانی کشاورزی هوشمند در سال 2020 حدود 11.8 میلیارد دلار تخمین زده شد و انتظار می رود با نرخ رشد متوسط ​​سالانه 18.4 درصد به 32.4 میلیارد دلار تا سال 2026 رشد کند که عمدتاً ناشی از پیشرفت های فناوری در هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، تله متری ماهواره ای و ابر است.

دولت کره نیز فعالانه این موضوع را ترویج می کند و هدف آن این است که کشاورزی خود را کمتر تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی قرار دهد، از طریق تغییر به سمت تولید با ارزش افزوده بالاتر، مولدتر، ایمن تر و رقابتی تر شود. ارزش بازار کشاورزی هوشمند داخلی در سال 2023 تقریباً 289 میلیون دلار برآورد شده است.

به عنوان مثال، دولت همچنین در نظر دارد گلخانه های هوشمند را که در سال 2023 حدود 14 درصد را تشکیل می دادند، تا سال 2027 به بیش از 30 درصد افزایش دهد و تعداد شرکت های کشاورزی هوشمند تخصصی را از 23 شرکت در سال 2021 به 100 در سال 2027 افزایش دهد. هدف آن دستیابی به صادرات 800 میلیون دلاری محصولات کشاورزی هوشمند تا سال 2027. 800 میلیون دلار است. تعداد زیادی از بازیکنان در این زمینه در کره وجود دارد، اما مهمترین آنها عبارتند از Gooli (مزرعه گیاهان دوار)، Angel Robotics (ربات پوشیدنی)، AFI (پهپاد کشاورزی)، Clatform (مزرعه هوشمند کانتینری) یا LS Mtron (خودکار). تراکتور). اینها همچنین مسیرهایی هستند که شرکت های چک می توانند به دنبال فرصت های جدید باشند.

81 شرکت از 12 کشور جدیدترین محصولات و خدمات خود را در 200 غرفه به نزدیک به 40000 بازدید کننده در نمایشگاه KFarm امسال ارائه کردند که شعار آن این بار "کشاورزی آینده است" و موضوع اصلی شکل این بخش در سال های آینده بود. . از جمله جذابیت‌های اصلی برای بازدیدکنندگان، روبات‌های برداشت خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی و روبات‌های برداشت با قابلیت تنظیم بی‌سیم بود. سپس "انجمن فناوری کشاورزی 2024" موازی بر موضوع کشاورزی پایدار در عصر تغییرات آب و هوایی متمرکز شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای