خبر فوری
شناسه خبر: 46698

نقش مهم مدرک BTech در مهندسی کشاورزی

در چشم‌انداز ما دائماً تحول کشاورزی و شیوه‌های مهندسی در خط مقدم یک انقلاب پایدار قرار دارند و مدرک BTECH در این خط؛ برای مهندسین واجب است.

نقش مهم مدرک BTech در مهندسی کشاورزی

اخبار سبز کشاورزی؛ از آنجایی که جهان با چالش هایی مانند تغییرات آب و هوایی، کمبود منابع و جمعیت رو به رشد جهانی مواجه است، نیاز به راه حل های نوآورانه در کشاورزی هرگز به این اندازه حیاتی نبوده است.

همانطور که مهندسی کشاورزی برای رسیدگی به چالش های مدرن و ترکیب فناوری های نوآورانه تکامل می یابد، موسسات آموزشی دوره هایی را ارائه می دهند که منعکس کننده این روندها هستند.

اهمیت مدرک BTECH برای مهندسین کشاورزی

دانشگاه REVA، واقع در Yelahanka، اکنون مدرک B. Tech را در مهندسی کشاورزی ارائه می دهد. این برنامه مقطع کارشناسی تلفیقی از اصول مهندسی و علوم کشاورزی است و به دانشجویان آموزش بین رشته ای را ارائه می دهد که فراتر از مرزهای سنتی است.

این برنامه دارای آزمایشگاه های پیشرفته و تنظیمات کشاورزی شبیه سازی شده است. برنامه درسی مهندسی کشاورزی با دانش‌آموزان به دنیای تجهیزات کشاورزی نوآورانه می‌پردازند، جایی که آنها نه تنها کارکرد و نگهداری ماشین‌آلات را می‌آموزند، بلکه راه‌هایی را برای افزایش کارایی از طریق پیشرفت‌های تکنولوژیکی کشف می‌کنند. صنایع تبدیلی بذر، شرکت های آبیاری و شرکت های لبنیاتی رهایی.

رئیس دانشگاه REVA، دکتر پی شیاما راجو، که پروژه فناوری REVA Krushi (RKTP) را آغاز کرده است، گفت: "این بیش از یک ابتکار علمی است؛ این تجسم چشم اندازی برای آموزش است که کارآفرینی و محیط زیست را در هم می آمیزد."

با تعهد قوی به پرورش فرهنگ خوداتکایی و شیوه های پایدار، دانشگاه REVA قصد دارد از طریق RKTP به نسل بعدی رهبران در کشاورزی و حفاظت از محیط زیست الهام بخشد. چه کشاورزی دقیق، چه اتوماسیون و رباتیک باشد، چه ادغام فناوری کشاورزی. بخش کشاورزی با استفاده از راه حل ها و فناوری های نوآورانه در حال پیشرفت است.

در دپارتمان مهندسی کشاورزی دانشگاه REVA، برنامه درسی یکپارچه ما گواهی بر تعهد ما به ارائه آموزشی فراتر از کتاب های درسی به دانش آموزان است. مهندسان کشاورزی از ابزارهای کشاورزی دقیق برای طراحی استفاده می کنند و سیستم های کشاورزی هوشمند را پیاده سازی کنند.

علاوه بر این، از هواپیماهای بدون سرنشین برای نظارت بر محصول گرفته تا بازوهای روباتیک برای انجام وظایف دقیق، اتوماسیون در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از جعبه ابزار مهندس است. فناوری کشاورزی (AgTech) در حال تغییر شکل صنعت است. تجزیه و تحلیل داده ها، حسگرهای lotT و برنامه های کاربردی کشاورزی هوشمند، بینش های ارزشمندی را برای تصمیم گیری در اختیار کشاورزان قرار می دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای