خبر فوری
شناسه خبر: 47244

عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی:

برای حضور در آیفارم تهران تصمیم می‌گیریم

عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی: امسال قرار است از سوی هیات مدیره شرکت برای احداث غرفه در نمایشگاه آیفارم تصمیم‌گیری شود

برای حضور در آیفارم تهران تصمیم می‌گیریم

اخبار سبز کشاورزی؛ در کنار همه بازدیدکنندگانی که به نمایشگاه‌ها می‌آیند، نهادهای غیردولتی و تشکل‌های صنفی نیز برای حضور در نمایشگاه‌ها چه به صورت بازدیدکننده یا غرفه‌دار قرار دارند که گاهی علاقه آنها برای مشارکت و حضور فعال در نمایشگاه‌ها از غرفه‌داران یا فعالان حوزه و بخش بیشتر است.

این علاقه زیاد ناشی از آن است که این تشکل‌ها در واقع جمع زیادی از واحدها و شرکت‌ها را در یک صنف و یا زیربخش هدایت و راهبری می‌نمایند و به همین علت بر خود فرض می‌بینند که در رویدادهای کشور و در بخش متبوع خودشان حضوری قابل درک و ملموس داشته باشند.

از جمله این تشکل‌ها در بخش کشاورزی، شرکت شهرک‌های وزارت جهاد کشاورزی است که دکتر فرزاد زلقی عضو هیات مدیره آن توضیح می‌دهد که این شرکت به‌عنوان یک مجموعه همکار با کشاورزان، همواره علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه آیفارم  تهران بوده و هست.

وی در این باره توضیح می‌دهد که این شرکت تاکنون در نمایشگاه آیفارم تهران غرفه‌ای نداشت و فقط به‌صورت بازدیدکننده و ملاقات با فعالان حوزه کشاورزی در آن شرکت می‌نمود.

احداث غرفه در نمایشگاه آیفارم امسال

با این حال، آنچنان که این عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های وزارت جهاد کشاورزی توضیح می‌دهد، امسال قرار است از سوی هیات مدیره شرکت برای احداث غرفه در این نمایشگاه تصمیم‌گیری شود.

وی در این باره می‌گوید: قرار است در هفته آینده درباره اینکه شرکت شهرک‌های کشاورزی در نمایشگاه آیفارم تهران غرفه داشته باشد یا نه تصمیم گرفته شود.

تلاش خواهیم کرد تا مخاطبان خود را جذب کنیم

زلقی در این باره که شرکت متبوعش چه چیزی برای عرضه در نمایشگاه خواهد داشت، می‌گوید: ظرفیت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و فعالیت‌های کشاورزی را در غرفه‌مان عرضه و تلاش خواهیم کرد تا از میان فعالان کشاورزی، مخاطبان خود را جذب کنیم.

کیفیت مطلوب نمایشگاه آیفارم تهران

دکتر زلقی این نکته را رد میکند که چون شرکت شهرک‌های کشاورزی در دوره‌های پیشین نمایشگاه آیفارم تهران شرکت نکرده، در این دوره هم غرفه نخواهد داشت و می‌گوید: نمی‌توان چنین نتیجه‌ای را براساس سابقه عملکرد شرکت استخراج کرد، چون برای امسال ممکن است هیات مدیره ترجیح دهد که در نمایشگاه حضور و غرفه داشته باشد.

وی در پایان کیفیت نمایشگاه آیفارم تهران را مطلوب ارزیابی و آن را یکی از نمایشگاه‌های مهم تهران در بخش کشاورزی و صنعت گلخانه‌داری توصیف می‌کند.

آیفارم-تهران

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای