خبر فوری
شناسه خبر: 47326

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی در گفت‌وگو با اخبار سبز کشاورزی:

توانمندی شهرک‌های کشاورزی را در آیفارم امسال به نمایش می‌گذاریم

شرکت شهرک‌های کشاورزی ایران تصمیم گرفته است، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های شهرک‌های کشاورزی را در دل و همزمان با آیفارم برگزار کند.

توانمندی شهرک‌های کشاورزی را در آیفارم امسال به نمایش می‌گذاریم

دکتر علیرضا بزرگی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی که با پایگاه خبری اخبار سبز کشاورزی مصاحبه می‌کرد با بیان این خبر، برپایی نمایشگاه‌های صنعتی و اقتصادی را رویداد‌ی مثبت ارزیابی می‌کند و می‌گوید: نمایشگاه‌ها، آخرین دستاوردها، تولیدات و محصولات را در زمینه‌های تولیدی تجاری و خدماتی عرضه می‌کنند و اگر بخواهیم در حوزه‌های تولیدی به توسعه و بهره‌وری دست پیدا کنیم، باید رویدادهایی این چنین، بیشتر و باکیفیت بهتری برگزار شود.


بیشتر بخوانید: تکنیک استفاده از سایبان را به آیفارم امسال می‌آوریم


آیفارم نمایشگاهی که هر سال دامنه مخاطب آن گسترش پیدا می‌کند

این مدیر ارشد کشاورزی با ارزیابی نمایشگاه آیفارم به‌عنوان نمایشگاهی که هر سال کیفیت و دامنه مخاطب آن بهبود و گسترش پیدا می‌کند، توضیح می‌دهد:ارتقای هر ساله را در نمایشگاه آیفارم مشاهده می‌کنیم و امیدوارم که امسال کیفیت و محتوای این نمایشگاه بهتر از قبل باشد.

نمایش توانمندی‌های شهرک‌های کشاورزی ایران در آیفارم

وی بر اراده شرکت شهرک‌های کشاورزی برای برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های کشاورزی اشاره می‌کند و با بیان اینکه تصمیم گرفته شده تا همزمان با این نمایشگاه یک نمایشگاه دیگر در تهران برگزار شود، توضیح می‌دهد: از میان این نمایشگاه‌ها، آیفارم انتخاب شده و قرار است امسال در کنار و دل آیفارم نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های کشاورزی ایران نیز برگزار شود.

بزرگی با اشاره به توانمندی‌های تولیدکنندگان شهرک‌های کشاورزی در حوزه‌های شیلات، گلخانه‌داری و دامپروری اضافه کرد: شرکت‌هایی که هم‌اکنون در شهرک‌های کشاورزی فعالیت می‌کنند، علاوه‌بر این در زمینه‌های عرضه نهاده‌های کشاورزی، خدمات و تجهیزات آب، سازه‌های زیرساختی کشاورزی و... فعالیت دارند و همین محصولات، خدمات و دستاوردها را به نمایشگاه امسال خواهند آورد.

برپایی نشست‌هایی برای شرکت‌های دانش بنیان در آیفارم امسال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی درباره برنامه‌هایی که قرار است در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی در دل آیفارم برگزار شود به سه رویداد B TO B (شرکت با شرکت) و B TO C (شرکت با مصرف‌کنندگان و مخاطبان و سرمایه‌گذاران) و برپایی نشست‌هایی برای شرکت‌های دانش‌بنیان برای عرضه آخرین دستاوردها به ویژه دستاوردهایی در زمینه‌های آب و انرژی که موضوع مشترک همه صنایع و از جمله کشاورزی و نیز دغدغه کشور است اشاره و اضافه می‌کند: تمامی مخاطبان و مصرف‌کنندگان خدمات کشاورزی در حوزه‌های زیرساخت‌‌های کشاورزی از نهاده‌ها، حوزه‌های شیلات، دامپروری و گلخانه‌داری، می‌توانند توانمندی‌های شرکت‌های تحت پوشش شهرک‌های کشاورزی را در این نمایشگاه مشاهده کنند.

از سرمایه‌گذاران خارجی خواسته‌ایم برای بازدید از آیفارم به ایران بیایند

این مقام کشاورزی درمورد دعوت از مقامات خارجی برای حضور در نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های کشاورزی و آیفارم توضیح می‌دهد: بالاترین مقام و نیز یک مقام ارشد از سازمان بهره‌وری آسیایی APO دعوت کرده‌ایم و از سرمایه‌گذاران خارجی خواسته‌ایم که برای بازدید از آیفارم به ایران بیایند.

وی با ذکر این نکته که در گذشته شرکت شهرک‌های کشاورزی گوناگون غرفه‌هایی در برخی نمایشگاه‌ها برپا کرده‌اند، اضافه کرد: البته این نخستین‌بار است که این شرکت در نمایشگاه آیفارم حضور پیدا می‌کند.

بزرگی زمان و مکان برگزاری آیفارم را خوب ارزیابی کرد و در پایان این مصاحبه گفت: اگرچه مهرماه شروع فضل زراعی است، اما از جهات گوناگون و مخصوصاً با توجه به شرایط جوی و آب و هوا، مهرماه زمان خوبی برای برپایی این نمایشگاه است. همچنین دسترسی مناسب و آسان به شهر نمایشگاهی آفتاب و مجهز بودن تاسیسات و زیرساخت‌های این شهر شهر آفتاب را به مکان مناسبی برای برپایی این نمایشگاه تبدیل کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای