خبر فوری
شناسه خبر: 47811

آیفارم امسال با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته

شرکت مهندسی کشاورزی نهال رویش یکی از شرکت های حاضر در آیفارم بود که طی این سال‌ها، همواره تلاش بر نوآوری و افزایش سطح صنعت کشاورزی کشور داشته

آیفارم امسال با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته

اخبار سبز کشاورزی؛ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی آیفارم امسال نیز با هدف معرفی نوآوری‌ها و آخرین دستاوردهای حوزه صنعت گلخانه، باغبانی و کشاورزی در شهر آفتاب تهران برگزار شد. شرکت مهندسی کشاورزی نهال رویش یکی از شرکت های حاضر در نمایشگاه امسال بود، این شرکت گلخانه سازی طی این سال‌ها، همواره تلاش بر نوآوری و افزایش سطح صنعت کشاورزی کشور داشته و نمونه پروژه‌ها و خدمات آن نشان دهنده کیفیت بالا و خلاقیت شرکت گلخانه‌ساز نهال رویش است.

در این رابطه گفتگویی داشتیم با مهندس داریوش، مدیر شرکت مهندسی کشاورزی نهال رویش، و نظر وی را در رابطه با هفتمین نمایشگاه آیفارم جویا شدیم، مشروح این گزارش به شرح زیر است:

نظر خود را درباره نمایشگاه آیفارم امسال بفرمایید.

امسال چهارمین سال پیاپی است که ما در نمایشگاه آیفارم شرکت می‌کنیم و آیفارم امسال با کیفیت‌تر از سال‌های پیش برگزار شد.

آیا به اهداف خود در این نمایشگاه رسیدید؟

در این نمایشگاه با هیئت‌های تجاری از کشورهای مختلف و متقاضیان ساخت گلخانه در داخل کشور مذاکرات اولیه خوبی انجام دادیم که امیدواریم به همکاری‌های بیشتر منجر بشود.

برنامه‌های آینده شما و شرکت خود را توضیح دهید.

با توجه به تقاضای روزافزون احداث گلخانه در کشور قصد توسعه کارخانه را داریم و همچنین به بازاریابی در کشورهای منطقه هم فکر می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای