خبر فوری
شناسه خبر: 47853

مدیرعامل شرکت فارم‌تک:

نمایشگاه آیفارم، امسال از نظر ساماندهی بهتر بود

شرکت دانش‌بنیان فارم‌ تک که در زمینه هوشمندسازی گلخانه‌ها فعالیت می‌کند، در نمایشگاه آیفارم امسال شرکت و سیستم پایشی جدیدی را به نمایش گذاشت

نمایشگاه آیفارم، امسال از نظر ساماندهی بهتر بود

اخبار سبز کشاورزی؛ آیفارم نمایشگاهی بین‌المللی است که همه ساله در شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود و تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی و نیز دست‌اندرکاران واردات و تولید نهاده‌ها در آن محصولات خود را به نمایش درمی‌آورند.

شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در زمینه نهاده‌های مختلف، لوازم و تجهیزات کشاورزی آخرین دستاوردها و تولیدات‌شان را به معرض نمایش می‌گذارند. شرکت دانش‌بنیان فارم‌ تک که در زمینه هوشمندسازی گلخانه‌ها فعالیت می‌کند، در نمایشگاه آیفارم امسال شرکت و سیستم پایشی جدیدی را به نمایش گذاشت. در این رابطه گفت‌گویی داشتیم با دکتر مرعشی، مدیرعامل شرکت فارم‌تک، و نظر وی را در رابطه با این نمایشگاه جویا شدم.

نظر خود را درباره نمایشگاه آیفارم امسال بفرمایید.

نمایشگاه امسال کمی از نظر ساماندهی نسبت به سال گذشته بهتر بود، ولی به نظر می‌رسد استقبال بازدیدکنندگان از سال قبل کمتر بود. البته امکان دارد شرایط حاکم بر جامعه در این امر تاثیرگذار بوده باشد، نکته قابل توجه اینکه از شهرستان‌ها حضور کمرنگ‌تری نسبت به سال‌های قبل داشتند.

آیا به اهداف خود در این نمایشگاه رسیدید؟

ما اهداف نمایشگاهی خودمان را از قبل تعیین کرده بودیم و فعالیت‌هایمان را تدوین کرده بودیم و همه آن فعالیت‌ها با موفقیت انجام شد و برآوردی که ما از نتایج فعالیت‌هایمان داشتیم، بیش از 80درصد آنچه مدنظر ما بود به لطف خدا محقق شد.

برنامه های آینده شما و شرکت خود را توضیح دهید.

بحث کشاورزی در همه جای دنیای در کانون توجه است و امنیت غذایی بسیار مهم و جدی است و همه به دنبال تامین آن هستند و شرکت‌هایی که مثل ما روی موضوعاتی مثل «های تک» فعالیت می‌کنند، دستاوردهای جدیدی می بایست به روز بوده و بر اساس تحقیق و توسعه انجام گیرد..

ما این فعالیت‌ها را در دو بخش تولید و فروش و بخش تحقیق و توسعه با قدرت در حال انجام و ادامه هستیم و تلاش می‌کنیم تکنولوژی‌های روز مثل موضوع هوش مصنوعی را به راه‌حل‌هایمان اضافه کنیم و این مسئله منجر شود که عملکرد بهتری را در گلخانه داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای