خبر فوری
شناسه خبر: 47895

رئیس گروه نهال و بهبود ارقام معاونت باغبانی در گفتگو با اخبار سبز کشاورزی:

افتتاح آیفارم توسط وزیر جهادکشاورزی نشان‌دهنده اهمیت این نمایشگاه

نمایشگاه آیفارم که یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری- نمایشگاهی کشور است، امسال نیز توان خود را برای جذب دست‌اندرکاران بخش کشاورزی ایران به نمایش گذاشت

افتتاح آیفارم توسط وزیر جهادکشاورزی نشان‌دهنده اهمیت این نمایشگاه

اخبار سبز کشاورزی؛ نمایشگاه آیفارم که یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری- نمایشگاهی کشور است، امسال نیز مانند گذشته توان خود را برای جذب دست‌اندرکاران و مسئولان بخش کشاورزی ایران به نمایش گذاشت.

مهندس مجتبی ‌میر، رئیس گروه نهال و بهبود ارقام معاونت باغبانی وزارت جهادکشاورزی، با بیان این مطلب در گفت‌وگو با اخبار سبز کشاورزی، اظهار داشت: بازدید وزیر جهادکشاورزی و سه معاون عملیاتی وی از این نمایشگاه نشان‌دهنده وزن و اهمیت آیفارم در صنعت کشاورزی ایران است.

رئیس-گروه-نهال-و-بهبود-ارقام-معاونت-باغبانی--2

آیفارم، فرصتی ارزشمند برای تعامل با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان

رئیس گروه نهال و بهبود ارقام معاونت باغبانی وزارت جهادکشاورزی این حضور وزیر و معاونان وی در افتتاح نمایشگاه آیفارم را نشان‌دهنده اهمیت بالای این رویداد در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های بخش کشاورزی دانست و گفت: این بازدید، علاوه‌بر این، نشان از توجه مسئولان به آخرین دستاوردهای صنعت کشاورزی دارد و فرصتی ارزشمند را برای تعامل مستقیم با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات و ابزار کشاورزی فراهم کرد.

ارتقای دانش فنی فعالان بخش کشاورزی

مهندس ‌میر معرفی آخرین دستاوردهای فناوری، ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را ازجمله آثار نمایشگاه آیفارم بر صنعت کشاورزی دانست و افزود: آیفارم همچنین باعث توسعه صادرات محصولات تولیدی کشورمان در حوزه گلخانه‌داری و گلخانه‌سازی شده و دانش فنی دست‌اندرکاران و فعالان عرصه و بخش کشاورزی را ارتقاء داده است.

وی در پایان نقش آیفارم در معرفی آخرین دستاوردهای فناوری کشاورزی اشاره کرد و تاکید کرد: این نمایشگاه نقشی بی‌بدیل در برقراری تعامل میان کشاورزان و تولیدکنندگان و صنعتگران بخش کشاورزی بازی می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای