خبر فوری
شناسه خبر: 49672

چگونه مزارع "Windset" کشاورزی گلخانه ای را متحول می کند؟

مزارع ویندست از ریشه های فروتنانه رشد کرد. در سال 1996 استیون و جان نیول کسب و کار را در مزرعه خانوادگی خود در بریتیش کلمبیا آغاز کردند.

چگونه مزارع "Windset"  کشاورزی گلخانه ای را متحول می کند؟

اخبار سبز کشاورزی؛ مزارع ویندست از ریشه های فروتنانه رشد کرد. در سال 1996 استیون و جان نیول کسب و کار را در مزرعه خانوادگی خود در بریتیش کلمبیا (پیش از میلاد) آغاز کردند. استیون توضیح می دهد که چگونه این شرکت به نیروگاه امروزی تبدیل شده است.

"ما با یک گلخانه فلفل دلمه ای چهار هکتاری شروع کردیم. در سال 2003، ما مجوز آژانس بازاریابی را از کمیسیون بازاریابی سبزیجات بریتیش کلمبیا دریافت کردیم، که به ما اجازه داد نام تجاری خود را در بریتیش میلاد ایجاد کنیم که لحظه ای مهم در رشد ما بود. ما از آن زمان به بعد راه زیادی را پیموده ایم. در سال 2011، ساخت گلخانه خود را در سانتا ماریا، کالیفرنیا به پایان رساندیم که 168 هکتار وسعت دارد و بزرگترین گلخانه گیاهی تک سایتی در ایالات متحده است."

استیون ادامه می دهد: «در سال گذشته با گسترش تأسیسات خود در دلتا، بریتیش کلمبیا، به نقطه عطف مهم دیگری رسیدیم. با افزودن گلخانه های جدید و فناوری روشنایی LED در 48 هکتار از 92 هکتار در دلتا، اکنون یکی از بزرگترین تاسیسات LED در آمریکای شمالی است.»

وی ادامه داد: ما همچنین با تولیدکنندگان گلخانه ای در BC و مکزیک که ارزش ها و استانداردهای ما را به اشتراک می گذارند، شریک هستیم. امروز، ما مفتخریم که بیش از 2500 هکتار از محصولات گلخانه‌ای را رشد داده و به بازار عرضه می‌کنیم که محصولات تازه و پایدار را برای خرده‌فروشان و فعالیت‌های خدمات غذایی در سراسر آمریکای شمالی و آسیا عرضه می‌کند.

استیون در ادامه به ارائه طرح کلی تری از محصولات Windset Farm می پردازد: «ما طیف متنوعی از محصولات از جمله گوجه فرنگی، فلفل، خیار، کاهو و بادمجان را پرورش داده و به بازار عرضه می کنیم. در طول سال‌ها، ما دامنه خود را گسترش داده‌ایم تا انواع منحصربه‌فرد با پروفایل‌های طعم، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف را شامل شود که نشان‌دهنده ترجیحات در حال تکامل مصرف‌کنندگان است. با داشتن امکاناتی در سرتاسر آمریکای شمالی که از آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیک استفاده می‌کند، می‌توانیم محصولات خود را در تمام طول سال به مشتریان خود ارائه دهیم. این همچنین ما را قادر می‌سازد تا مایل‌های غذایی را کاهش دهیم، ضایعات غذایی را کاهش دهیم و امنیت غذایی منطقه را با محصولات سالم و مغذی افزایش دهیم.»

کشاورزی مسئولانه

این کسب و کار دائماً در حال نوآوری در محدوده محصولات خود است تا با تقاضاهای در حال تحول مصرف کنندگان همگام شود. یکی از نمونه‌های اخیر که استیون به آن اشاره کرده، Sweeties است، فلفل کوچک بدون هسته که برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای انواع میان‌وعده در نظر گرفته شده است. آوردن انواع جدیدی مانند Sweeties به بازار یک فرآیند مشترک است. این شامل تحقیقات بازار، تامین بذرهای متناسب با شرایط و مناطق رشد ما است. اجرای آزمایش‌ها برای آزمایش طعم، عملکرد، مقاومت در برابر ویروس و ماندگاری، و سپس بسته‌بندی و نام تجاری. در هر لحظه، ما در حال انجام آزمایش‌های متعددی در سراسر تأسیسات گلخانه‌ای خود هستیم تا به طور مستمر نوآوری کنیم و نیازهای بازار را برآورده کنیم.

استیون توضیح می دهد: «در کنار نوآوری، پایداری نیز یک اولویت است. به عنوان مثال، هنگامی که تأسیسات سانتا ماریا خود را ساختیم، یک مگا وات پنل خورشیدی را بر روی سقف بسته‌خانه نصب کردیم که می‌تواند تا 20 درصد برق تأسیسات را تأمین کند. برای خود گلخانه، ما با KUBO همکاری کردیم تا بزرگترین گلخانه Ultra-Clima جهان را بسازیم. این طراحی از هوای داخل و خارج برای ایجاد یک محیط رشد بهینه استفاده می کند. سقف برای جلوگیری از ورود آفات و فن های کم مصرف به کاهش مصرف انرژی و انتشار CO2 کمک می کند. به همین ترتیب، با ساخت اخیر دلتا، فناوری‌های پیشرفته‌ای را برای اطمینان از پایداری و کارآمدی عملیات تا حد امکان به کار بردیم. ما با BC Hydro همکاری کردیم تا از نیروی برق آبی تجدیدپذیر برای تولید روشنایی خود استفاده کنیم. ما همچنین نور LED را به دلیل کارایی انرژی، طول عمر طولانی و طیف نور قابل تنظیم آن انتخاب کردیم. LED ها همچنین گرمای کمتری تولید می کنند که به حفظ دمای ایده آل گلخانه کمک می کند. با ادغام این فناوری‌ها در تأسیسات خود، نه تنها کارایی و پایداری را بهبود می‌دهیم، بلکه معیاری برای کشاورزی گلخانه‌ای مسئولانه تعیین می‌کنیم.»

راه حل های پایدار

استیون گفت: تعهد Windset Farms به پایداری در تمام جنبه های عملیات شرکت نفوذ می کند. استیون برخی دیگر از راه‌های کلیدی را برجسته می‌کند که فرآیندها برای به حداقل رساندن ردپای کسب‌وکار بهینه شده‌اند. ما در گلخانه‌های خود از سیستم گردش آب استفاده می‌کنیم که به ما امکان می‌دهد 98 درصد از آب خود را دوباره استفاده کنیم. ما همچنین صفحه‌های حرارتی پیشرفته‌ای را نصب کرده‌ایم که از اتلاف گرما جلوگیری می‌کنند و منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی تا 40 درصد می‌شوند. علاوه بر این، فن های تهویه و سنسورهای رطوبت ما با هم برای نظارت و کنترل آب و هوای گلخانه کار می کنند.

در تاسیسات دلتا، ما از دیگ‌های زیست توده تجدیدپذیر برای گرم کردن گلخانه‌هایمان استفاده می‌کنیم. سوخت این دیگ‌ها از ضایعات چوبی، مانند ته‌های بریده شده از آسیاب‌ها، پالت‌های آسیب‌دیده - از جمله خودمان - و زباله‌های پس از ساخت تامین می‌شوند. چوب برای گرم کردن سیستم انتقال آب که بین گلخانه‌ها در گردش است، سوزانده می‌شود. سوخت زیست توده کربن خنثی است زیرا کربن جدیدی را در جو منتشر نمی کند و با منحرف کردن این مواد از محل های دفن زباله، انرژی مفیدی را استخراج می کنیم که باعث کاهش سوخت های فسیلی مانند گاز طبیعی می شود.

از طرف بسته بندی، ما متعهد به کاهش پلاستیک و ترکیب پس از بسته بندی هستیم. محتوای بازیافتی مصرف کننده تمام پونت ها و صدف های ما حاوی حداقل 70 درصد مواد بازیافتی هستند. ما همچنین به فیلم درپوش PET تک ماده ای روی آورده ایم که استفاده از پلاستیک را تا 50 درصد در مقایسه با مواد قبلی کاهش می دهد. این کیسه های LDPE تک ماده ای پلاستیک را تا 20 درصد در مقایسه با موارد جایگزین کاهش می دهد.

با گسترش و سرمایه گذاری های اخیر، استیون هیجان زده است که ببیند سال 2025 چه چیزی را ارائه خواهد کرد. وی گفت: ما هیجان زده هستیم که اولین فصل رشد زمستانی خود را با تاسیسات توسعه یافته در دلتا، BC، آغاز کنیم. در سال گذشته، ما با سرآشپز ند بل، سفیر برند Buy BC همکاری کردیم تا یک سری دستور العمل جذاب و یک تور مزرعه برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنیم. این طرح‌ها برای آموزش مصرف‌کنندگان در مورد محصولات گلخانه‌ای، شیوه‌های رشد پایدار ما و اهمیت تغذیه سالم طراحی شده‌اند. در سال جدید، ما مشتاقانه منتظر ادامه چنین کمپین هایی برای کل بازار خود هستیم، زیرا کشاورزی و مشاغل محلی را جشن می گیریم و از آنها حمایت می کنیم.

در سال‌های آینده، هر دو کارخانه بریتیش کلمبیا و کالیفرنیا شاهد گسترش بیشتری خواهند بود، زیرا شرکت از افزایش تقاضا در طول سال برای محصولات تازه با کیفیت بالا سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای