آخرین خبرها:
شناسه خبر: 30924

«آرمان پرتو پایدار» در خدمت صادرات محصولات کشاورزی

اولین نمایشگاه میوه و سبزی، 4 الی 7 اسفندماه در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار شد و نتایج قابل توجهی به ‎ویژه در مراحل پس از برداشت میوه و سبزی از آن حاصل شد

«آرمان پرتو پایدار» در خدمت صادرات محصولات کشاورزی
اولین نمایشگاه میوه و سبزی، 4 الی 7 اسفندماه در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار شد و نتایج قابل توجهی به ‎ویژه در مراحل پس از برداشت میوه و سبزی از آن حاصل شد. مطالب مختلفی در «اخبار سبز کشاورزی» در مورد این نمایشگاه بیان شد. در روزهای برگزاری نمایشگاه به برخی غرفه‌های حاضر در نمایشگاه رفته تا با فعالیت آنها بیشتر آشنا شویم.
اخبار سبز کشاورزی ؛ حسین کاظمی | فرید خمویی، کارشناس ناظر شرکت « آرمان پرتو پایدار » در حاشیه نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: این شرکت فعالیت‌های متعددی در بازار میوه از جمله تولید کارتن و سبدهای بسته‌بندی میوه تا اقداماتی مانند سورت‌بندی، درجه‌بندی و بسته‌بندی محصولات با دستگاه‌های تماما پیشرفته را انجام می‌دهد.

«آرمان پرتو پایدار» در خدمت صادرات محصولات کشاورزی «آرمان پرتو پایدار» در خدمت صادرات محصولات کشاورزی

وی توضیح داد: تمام این مراحل بر اساس نوع درخواست مشتریان و با هدف بازاریابی و صادرات انجام می‌شود. متناسب با فصول سال محصولات مختلفی مانند شلیل، هلو، سیب، مرکبات و… را برای صادرات آماده می‌کنیم. شرکت شرکت «آرمان پرتو پایدار» با هدف صادرات محصولات ایرانی در ارومیه مستقر است. صادرات میوه تحت نظارت‌ها و پروتکل‌های خاص خود انجام می‌گیرد و اکنون کشورهای مختلف انواع میوه را در درجه‌بندی‌های متفاوت درخواست می‌کنند. کشورهایی نظیر روسیه، هند، عراق، ترکیه، امارات و… از جمله کشورهایی هستند که به آنها محصول صادر می‌کنیم.

چالش‌هایی بر سر راه صادرات

کارشناس ناظر شرکت آرمان پرتو پایدار گفت: صادرات در شرایط فعلی با دشواری‌هایی همراه است و مشکلاتی بر سر راه آن قرار دارد؛ اما به هر حال امکان انجام آن وجود دارد و کشورهایی هستند که به محصولات ما نیاز دارند.
این شرکت دو سال است که در زمینه صادرات فعالیت می‌کند و موضوع سورت‌بندی و بسته‌بندی میوه از اهمیت زیادی برخوردار است و کشور ما نیز در این زمینه در حال به روز رسانی فعالیت‌های خود است.

ضعف در اطلاع‌رسانی نمایشگاه

وی در مورد نمایشگاه نیز گفت: برگزاری این نمایشگاه شرایطی را ایجاد کرده که در آن فعالان این صنعت با همدیگر ارتباطات لازم را برقرار کنند و حلقه‌های که در این زمینه فعالیت می‌کنند بتوانند در کنار همدیگر قرار گیرند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای