خبر فوری
شناسه خبر: 41486

حضور چشمگیر گرین تک در ششمین نمایشگاه آیفارم

گرین تک، مرکز نوآوری هلدینگ دانش‌بنیان گرین وب در ششمین نمایشگاه بین‌المللی آیفارم حضور یافت.

حضور چشمگیر گرین تک در ششمین نمایشگاه آیفارم

به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ شتاب‌دهنده گرین تک در اواسط دهه 90 هم‌زمان با رشد اکوسیستم استارتاپی در کشور با همکاری گروهی از نخبگان کارآفرینی، استارتاپی و متخصصین فناوری اطلاعات و به پشتوانه‌ای ۲۹ ساله، از بطن هلدینگ دانش بنیان گرین وب در شهر مشهد آغاز به کار کرد.

 

حضور چشمگیر گرین تک در ششمین نمایشگاه کشاورزی آیفارم

با توجه به سرمایه تخصصی و دانشی شتاب‌دهنده گرین تک فعالیت خود را با شتاب‌دهی روی استارتاپ‌های حوزه هوش مصنوعی، ‌رایانش ابری،‌ اینترنت اشیا،‌ بازی، ‌امنیت و بلاکچین آغاز کرده تا قدمی موثر در جهت توسعه قطب‌های انقلاب صنعتی چهارم در سطح ملی برداشته باشد.

در سال 1400 شتاب‌دهنده گرین تک در جهت توسعه و کمک هرچه بیشتر برای سرعت بخشیدن حرکت هلدینگ گرین وب بر روی لبه تکنولوژی و ارائه خدمات متنوع‌‌تر به اکوسیستم استارتاپی ایران به مرکز نوآوری ارتقا یافت.

گرین تک به‌عنوان مرکز نوآوری هلدینگ دانش‌بنیان گرین وب پلی برای ارتباط هرچه بیشتر و موثرتر بین اکوسیستم استارتاپی ایران و هلدینگ گرین وب است.

 

حضور چشمگیر گرین تک در ششمین نمایشگاه کشاورزی آیفارم

ماموریت این مرکز، ساخت زیست‌بوم نوآوری برای سرعت بخشیدن به حرکت هلدینگ گرین وب بر لبه تکنولوژی است.

این مرکز در جهت تحقق ماموریت و توسعه این زیست بوم نوآوری، گرین تک چهار خدمت استارتاپی را ارائه می‌دهد که در عین این که هر کدام به صورت مستقل عمل می‌کنند و در کنار هم زنجیره‌‌ای کامل از یک زیست بوم نوآوری را تشکیل می‌دهند.

گرین کالج

گرین کالج به‌عنوان بازوی آموزشی گرین تک در حوزه‌های متفاوت تکنولوژی اقدام به برگزاری بوت کمپ‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی برنامه نویسی می‌کند.

هدف گرین کالج افزایش مهارت ها و توانمندسازی هر چه بیشتر تیم‌های استارتاپی در حوزه تکنولوژی‌های نوین است.

 

فرصت‌های جذب شتاب‌دهنده

گرین تک به‌عنوان بازوی شتاب‌دهی تیم‌های جذب شده در هلدینگ گرین وب عمل می‌کند و هدف خود را اسکیل آپ (Scale Up) استارتاپ‌هایی قرارداده که در راند B ،A و C قرار دارند.

مرکز صادارت خدمات IT

مرکز صادارت گرین تک به پشتوانه تجربه حضور موفق چندین سال هلدینگ گرین وب در بازارهای بین‌المللی ماموریت خود را ارائه مشاوره در امر صادارت خدمات IT به استارتاپ‌های کشور قرار داده است تا از این طرق بتواند به توسعه بازار بین‌المللی استارتاپ‌ها کمک کند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای