خبر فوری
شناسه خبر: 42588

سما گستر کهن، نماینده انحصاری شرکت ژنگ چانگ چین

شرکت سما گستر کهن (SGK) به‌عنوان شرکت مهندسی، بازرگانی و مشاور در سال ۱۳۸۵ تأسیس شد و در حال حاضر خدمات متنوع فنی و بازرگانی فنی و بازرگانی ارائه می‌دهد

سما گستر کهن، نماینده انحصاری شرکت ژنگ چانگ چین

اخبار سبز کشاورزی؛ شرکت سما گستر کهن (SGK) به‌عنوان شرکت مهندسی، بازرگانی و مشاور در سال ۱۳۸۵ تأسیس شد و در حال حاضر با داشتن تیم فنی و پرسنل مجرب خدمات متنوع فنی و بازرگانی ارائه می‌دهد:

-نماینده انحصاری شرکت «ژنگ چانگ» چین؛ بزرگترین تولیدکننده ماشین آلات تولید خوراک دام، طیور، آبزیان و سیلوهای فلزی در چین با بیش از یک قرن سابقه.

ژنگ چانگ از سال ۱۹۱۸ تاکنون در طراحی و تولید تجهیزات و ماشین آلات خوراک فعالیت داشته است. سما گستر کهن به عنوان نماینده انحصاری این شرکت بیش از یک دهه کلیه تجهیزات و خدمات مورد نیاز شامل مشاوره، راه‌اندازی و بهره‌برداری خطوط تولید خوراک دام، طیور، آبزیان، کود شیمیایی و سویا و همچنین انواع سیلوهای فلزی، دای و رولر را ارائه نموده است.

ژنگ چانگ تعداد زیادی پروژه تولید خوراک در ایران اجرا کرده است که تعدادی به صورت کلید بسته و تعدادی به صورت تجهیز نمودن کارخانجات خوراک هستند.

-نماینده انحصاری شرکت «آلبرک» ترکیه؛ با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات و ماشین آلات خطوط کشتارگاه طیور مطابق نیاز مشتریان.

-سما گستر کهن در راستای تکمیل و توسعه خدمات خود به کمک مدیران با تجربه و متخصصان مکمل و افزودنی‌های خوراک می‌تواند در زمینه تأمین مواد اولیه، محصول نهایی و ویتامین‌ها و افزودنی‌های خوراک به مشتریان خود خدمات ارائه دهد.

-نمایندگی‌های ما در هند، عمان و امارات امکان تأمین نیازهای مشتریان و توزیع در بازار ایران از طریق انبارهای مورد تأیید IVO و MOH را دارند.

آدرس ما: تهران، بلوارمیرداماد، خیابان پوری سلطانی(پگاه)، بن بست دوم، پلاک ۴، واحد ۷

ایمیل ما: info@sgk-co.com

تلفن ما: 021-26408801

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای