آخرین خبرها:
شناسه خبر: 36012

رای دادن افراد عادی با کارت اعضای نظام مهندسی

تخلفات گسترده انتخابات نظام‌مهندسی در چهارمحال و بختياري انتخابات نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری در روز جمعه مورخ دوم تیر ماه

رای دادن افراد عادی با کارت اعضای نظام مهندسی

تخلفات گسترده انتخابات نظام‌مهندسی در چهارمحال و بختياري

انتخابات نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری در روز جمعه مورخ دوم تیر ماه برگزار شد.
اخبار سبز کشاورزی ؛ در جریان برگزاری این انتخابات، تخلفاتی از جانب گروهی خاص صورت گرفته که عمده‌ترین آن رای دادن افراد عادی با کارت اعضایی بود که در انتخابات شرکت نکرده بودند؛ به‌عبارت دیگر رای جعلی و فاقد اصالت به صندوق انداخته شده است که مستندات آن موجود و قابل بررسی است و به دلیل حفظ حرمت فعلا از انتشار اسامی آنها خودداری می‌کنیم.

تخلفات آشکار

از هیات محترم نظارت و هیات اجرایی که به عدالت و پرهیزگاری مشهور هستند درخواست می‌شود که به این موضوع رسیدگی کنند. از مدیران محترم حراست و بازرسی سازمان و دیگر نهادهای نظارتی درخواست می‌شود که به این تخلف آشکار که مصداق بارز ضایع شدن حق است، پرداخته تا حقیقت آشکار شده و رفع تظلم شود.

متقلب بودن یعنی زرنگ بودن

در جامعه ایران و به‌خصوص مردمانی که خود را از تبار کوروش می‌‌دانند، تقلب به‌گونه‌ای اپیدمی شده که گاهی حتی به‌مثابه یک ارزش محسوب می‌شود، گویی متقلب بودن یعنی زرنگ بودن یک فرد است.
تقلب نیازمند همدستی است که برای رسیدن به چیزی که استحقاقش را ندارند و رسیدن به جایگاهی که به‌صورت عادلانه ناتوان از اکتسابش هستند، جعل انسان کنند.
ما نظرات تقلبی داریم و تخصص‌های تقلبی. هیجان تقلبی هم هست. آنچه روز جمعه اتفاق افتاد اصل تقلب بود. اصل جعل. رای دادن یک فرد عادی با کارت یک فرد عضو نظام.
دیدگاه تان را بنویسید

  • تروسکه پاسخ به نظر

    … از هیات محترم نظارت و هیات اجرایی که به عدالت و پرهیزگاری مشهور هستند درخواست می‌شود…
    واقعا؟ درخواست می شه …؟

چندرسانه‌ای