خبر فوری
شناسه خبر: 42181

مردم چگونه صدای خود را به گوش «کارگروه صدای مردم» برسانند؟

مدیرکل ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی از تشکیل کارگروه صدای مردم براساس دستورالعمل مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری و دستور معاون اول رییس‌جمهور خبر

مردم چگونه صدای خود را به گوش «کارگروه صدای مردم» برسانند؟
مدیرکل ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی از تشکیل کارگروه صدای مردم براساس دستورالعمل مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری و دستور معاون اول رییس‌جمهور خبر داد، این کارگروه ۱۱ عضو دائم دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، محسن عسکری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: براساس دستورالعمل ابلاغ شده از نهاد ریاست‌جمهوری، «کارگروه صدای مردم» در وزارت جهادکشاورزی تشکیل و جلسات آن برگزار می‌شود.
وی افزود: بالغ بر ۳۰۰ نفر از مدیران ارشد استانی عضو کارگروه‌های استانی هستند که ریاست هر استان بر عهده رییس سازمان جهادکشاورزی همان استان است.
دبیر «کارگروه صدای مردم» وزارت جهادکشاورزی گفت: کارگروه صدای مردم در مجموعه ستاد، شامل ۱۱ عضو و ریاست آن بر عهده وزیر جهادکشاورزی است؛ قائم‌ مقام وزیر و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون توسعه بازرگانی، رییس سازمان امور اراضی کشور، رییس سازمان حراست، سرپرست سازمان تعاون روستایی، معاون امور زراعت و مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، اعضای دایم این کارگروه هستند.
دبیر کارگروه صدای مردم همچنین گفت: علاوه بر اعضای دایم و به فراخور مشکلات و مسایل ارجاع شده از نهاد ریاست‌جمهوری، عضو مدعو به این جمع اضافه می‌شود.
عسکری در بیان وظایف این کارگروه گفت: مسائل عام‌المنفعه و کثیر‌الابتلا توسط بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری و مرکز ارتباطات مردمی این نهاد احصا و ارسال می‌شود، این مسایل در کارگروه صدای مردم، بررسی و راه‌حل آن به صورت مستند برای اجرا ابلاغ می‌شود.
دبیر کارگروه صدای مردم از بررسی و رفع ۵۰ مورد از ۷۰ مساله ارجاع شده به کارگروه در مدت تشکیل آن خبر داد و این بازخورد را مثبت و نشان دهنده موفقیت کارگروه صدای مردم وزارت جهادکشاورزی ارزیابی کرد.

مردم چگونه صدای خود را به گوش «کارگروه صدای مردم» برسانند؟

گفتنی است، درباره عملکرد این کارگروه که در آن قرار است صدای مردم بررسی و راه‌حل آن به صورت مستند برای اجرا ابلاغ شود، ابهامات و سوالاتی مطرح است، از جمله اینکه این آقایان چگونه می‌خواهند صدای مردم را بشنوند و به آن رسیدگی کنند؟
رساندن صدای مردم به مسئولان روش‌های مختلفی دارد، از جمله این روش‌ها اعلام راهی ارتباطی بین کارگروه و مسئولان است تا مردم بتوانند از طریق آن صحبت و شکایت خود را مطرح کنند یا اینکه از طریق حضور و ملاقات و گفت‌وگوی مستقیم با مسئول مورد نظر، درخواست و مشکل مردم به گوش مسئولان خواهد رسید؛ این درحالی است که اکنون صرفا به تشکیل این کارگروه اشاره شده و از چگونگیو نحوه فعالیت آن خبری منتشر نشده است!
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای