آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27226

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد صنعت خوراک دام، فیداکسپو1401

بزرگ‌ترین رویداد صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور موسوم به Iran FeedExpo 2023 از تاریخ بیستم تا بیست و دوم دی‌ماه سال‌جاری در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد صنعت خوراک دام، فیداکسپو1401
بزرگ‌ترین رویداد صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور موسوم به Iran FeedExpo 2023 از تاریخ بیستم تا بیست و دوم دی‌ماه سال‌جاری در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران برگزار می‌شود.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ ستاد برگزاری نمایشگاه ایران فیداکسپو تاریخ برگزاری هفتمین دوره این رویداد را ۲۰-۲۲ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.
بنابر این گزارش، طی سنوات گذشته فیداکسپو با حضور شرکت‌های بزرگ و معتبر در زمینه‌های مختلف خوراک، اعم از واردکنندگان نهاده، ریزمغذی‌ها، ویتامین‌ها، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات، شرکت‌های توزیع‌کننده، کارخانجات معتبر تولیدکننده خوراک دام، طیور و آبزیان و همچنین تشکل‌های بزرگ بخش دام و طیور و سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی برگزار شده است.
این رویداد‌ در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران برگزار خواهد شد و در این دوره نیز 12 همایش علمی و کاربردی برای فعالان در صنعت برگزار می‌گردد که شرکت در این همایش‌ها برای تمامی بازدیدکنندگان رایگان خواهد بود.
فید اکسپو با شعار «خوراک سالم- دام سالم - انسان سالم» برگزار می‌گردید که هدف امسال این رویداد «بهبود بهره‌وری در تولید خوراک دام، طیور و آبزیان» است و با هدف «برندسازی و رتبه‌بندی کارخانجات تولیدکننده خوراک» برگزار خواهد شد .
ستاد برگزاری فیداکسپو ۲۰۲۳ از تمامی فعالان و دست‌اندرکاران بخش خوراک دام، طیور و آبزیان کشور جهت بازدید از این رویداد که همه روزه از ساعت 10 الی ۱۸ است، دعوت به عمل می‌آورد.

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد صنعت خوراک دام و طیور فیداکسپو20 تا 22 دی‌ماه برگزاری بزرگ‌ترین رویداد صنعت خوراک دام و طیور فیداکسپو20 تا 22 دی‌ماه

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای