آخرین خبرها:
شناسه خبر: 17168

دبیرخانه تولید محتوای جهاد تبیین تشکیل شود

معاون تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی با بیان این‌که باید دبیرخانه تولید محتوای جهاد تبیین تشکیل شود، گفت: در حوزه جهاد تبیین چند اصل مهم داریم

دبیرخانه تولید محتوای جهاد تبیین تشکیل شود
معاون تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی با بیان این‌که باید دبیرخانه تولید محتوای جهاد تبیین تشکیل شود، گفت: در حوزه جهاد تبیین چند اصل مهم داریم که نخست فرهنگ‌سازی، بعد شبکه‌سازی و در نهایت اعتمادسازی است.
علی‌اکبر مویدی در گفت‌وگو با اخبار سبز کشاورزی اظهار داشت: هر کاری در حوزه جهاد تبیین باید دانش بنیان باشد و باید از منبع محوری به سمت دانش محوری حرکت کنیم.
وی افزود: در شرایط سخت فعلی باید تمام حواس ما به سمت تولید باشد و نباید تولید را کنار بگذاریم و چیزی نباید به امر خطیر تولید خدشه وارد کند.

تمامی برنامه‌ها باید در جهت جلب رضایت مردم باشد

معاون تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: نکته مهم دیگر در حوزه جهاد تبیین این است که تمامی برنامه‌ها باید مردمی و در جهت جلب رضایت آنان باشد.
مویدی افزود: بحث تولید محتوا در حوزه جهاد تبیین بسیار مهم است و این کار باید با کمک اهالی رسانه انجام شود و برای این کار ایجاد دبیرخانه تولید محتوای جهاد تبیین ضروری است.
معاون تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی گفت: محتواهای تولیدشده در این راستا نیز باید در یک صفحه و سه دقیقه در قالب تصویر باشد تا مخاطب از آن استقبال کند.
مویدی تصریح کرد: برنامه ما در معاونت ترویج وزارت جهاد کشاورزی ترویج سیاست‌های راهبردی وزارتخانه و یافته‌های جدید است تا بتوانیم شعار اقتدار غذایی را محقق کنیم.
وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر کارگاه‌های ارتقای ترویج را راه‌اندازی کرده‌ایم و هر هفته در یک استان برنامه ترویجی داریم.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای