آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33247

گروه زر افتخاری ملی در سطح برندهای جهانی

‌معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در بازدید از مجتمع عظیم صنعتی پژوهشی زر، این گروه را حاصل تلفیق طراحی زیبا، هنر و مهندسی تمام و کمال آقای

گروه زر افتخاری ملی در سطح برندهای جهانی
‌معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در بازدید از مجتمع عظیم صنعتی پژوهشی زر، این گروه را حاصل تلفیق طراحی زیبا، هنر و مهندسی تمام و کمال آقای سلطانی، اعضای هیات مدیره و کارکنان این گروه دانست.
اخبار سبز کشاورزی ؛ ‌معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در بازدید از مجتمع عظیم صنعتی پژوهشی زر، این گروه را حاصل تلفیق طراحی زیبا، هنر و مهندسی تمام و کمال آقای سلطانی، اعضای هیات مدیره و کارکنان این گروه دانست.
بیشتر بخوانید: گروه «زر» منتخب جشنواره نخبگان کار و تولید البرز شد

حرکت بالنده و شتابان گروه زر به سمت پیشرفت

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور ضمن بازدید از پالایشگاه غلات زر شامل شرکت‌های تولیدی دانش بنیان و فرآوری نشاسته، شرکت‌های زرگرین، زرفروکتوز و مجتمع عظیم کانفکشنری زرکام، گفت : گروه زر با حرکت بالنده و شتابان به سمت پیشرفت و ارزش آفرینی در آینده بسیار نزدیک یک افتخار ملی و جهانی در سطح برندهای مطرح خواهد بود.
معاون رئیس جمهور ادامه داد: برای ارج نهادن به عزت، همت و تلاش دکتر سلطانی بنیانگذار گروه زر، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان ؛ از این مجموعه بی نظیر، بازدید کردم.
دهقانی فیروزآبادی همچنین با اشاره به ویژگی های استان البرز، افزود: این استان دارای نیروهای نخبه و توانمند و ظرفیت های بالای اقتصادی است که باید از این ظرفیت ها بیشتر استفاده شود.
وی ادامه داد: پیشران اقتصاد واقعی در هر کشوری بخش خصوصی خودساخته ای است که کاملا تجربه میدان داری را در یک کشور دارد.
معاون رییس جمهور اظهار داشت : برای توسعه اقتصاد دانش بنیان، باید از ظرفیت های بخش خصوصی و نخبگان این بخش، بهره گرفته شود.

تولید یعنی مشکل و این موضوع مختص سرزمین ما نیست

بنیانگذار و رییس هیات مدیره گروه صنعتی پژوهشی زر نیز در این بازدید گفت: تولید، یعنی مشکل و هر کسی که ادبیات تولید را نمی داند و آمادگی پذیرفتن مشکل در حوزه تولید را ندارد وقت خود را تلف می کند و منابع ملی را از بین می برد.
مرتضی سلطانی افزود: همه جای دنیا، تولید یعنی مشکل و این موضوع مختص سرزمین ما نیست و باید با توکل به خدا، کار گروهی و امید به آینده، مزیتهای نسبی ایران را که در دنیا بی نظیر است عملیاتی کنیم و به افق بلندی که آرزوی من است، برسیم.
او خاطرنشان کرد : ایجاد و توسعه مجموعه گروه زر را با افتخار مدیون " شهید حججی ها " می دانم، این شهدای عزیز که برای امنیت همه، جان خود را از دست دادند، الگو و ذخایر معنوی و انسانی کشور هستند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای