آخرین خبرها:
شناسه خبر: 35894

ادامه ابهامات در انتخابات نظام مهندسی کشاورزی

این بار در کرمان ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان در روز جمعه 2 تیرماه جاری برگزار شد؛ اما شرایط و نحوه برگزاری این انتخابات

ادامه ابهامات در انتخابات نظام مهندسی کشاورزی

این بار در کرمان

ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان در روز جمعه 2 تیرماه جاری برگزار شد؛ اما شرایط و نحوه برگزاری این انتخابات به نحوی بود که سوالات بی‌پاسخ بسیاری بر جای گذاشت.
اخبار سبز کشاورزی ؛ یکی از کارشناسان عضو نظام مهندسی کرمان در رابطه با این انتخابات به اخبار سبز کشاورزی گفت: در این دوره از انتخابات شاهد اقداتی از قبیل اجبار ‌نمودن اعضا ساکن در شهرستان برای عزیمت به کرمان با اتوبوس‌های تدارک دیده شده توسط ائتلاف شورای فعلی بودیم. همچنین به تعدادی از اعضا قبل و به تعدادی دیگر بعد از اخذ رأی ژتون ناهار داده شد تا به رستورانی که کاندیدای شورای فعلی در آنجا مستقر بودند و حضور داشتند، مراجعه و ناهار میل کنند!
بیشتر بخوانید: نظام مهندسی کشاورزی در دوران پارینه سنگی

توزیع۵۰۰ پرس غذا در ظهر روز برگزاری انتخابات

وی گفت: طبق بررسی‌ها حدود ۵۰۰ پرس غذا در ظهر روز برگزاری انتخابات توسط شورای فعلی نظام مهندسی کرمان توزیع شده است و شش دستگاه اتوبوس از شهرستان‌ها اجاره و اعضا را به رستوران و سپس به محل اخذ رای منتقل کردند.
این کارشناس ادامه داد: منفعت و درآمد سازمان نظام مهندسی برای اعضا شورا چقدر و چگونه است که برای ادامه عضویت در شورا چنین خرج میلیاردی را متقبل شده‌اند؟ کاش یکی از مسئولان جوابگوی این سوالات می‌بود.
بیشتر بخوانید: تشکیک در سلامت انتخابات و انصراف از نامزدی سازمان نظام مهندسی

ماست مالی کردن تخلفات

وی گفت: ما کارشناسان عضو نظام مهندسی کرمان که خودمان به تشخیص خودمان و برای آینده بهتر نظام مهندسی با وسایل شخصی به محل اخذ رای مراجعه کردیم، وقتی این صحنه ها را دیدیم و ‌به هیئت اجرایی هم اطلاع دادیم و درخواست صورتجلسه نمودن موضوعات تخلف کردیم، ولیکن ایشان با داد و فریاد بر سرما از این کار طفره رفته و به قولی موضوع را ماست مالی نمودند.
این کارشناس افزود: بسیار متاسف و متاثر شدیم از این حرکت رئیس و شورای فعلی نظام مهندسی کشاورزی استان کرمان که با این عمل غیراخلاقی که نوعی رأی خریدن است به شعور و تحصیلات ما توهین نمودند. لطفا مسئولین نظام مهندسی کشاورزی کشور پاسخگو باشند
دیدگاه تان را بنویسید

  • علی پاسخ به نظر

    چقدر شبیه مشهد

    • golbaf

      علی عزیز سلام
      امیدواریم روزی برسد که شاهد چنین اتفاقاتی در انتخابات نباشیم

چندرسانه‌ای